آخرین اخبار
💢درخشش تکواندو کاران بوشهری در مسابقات بین المللی فیلیپین
تکواندو کاران بوشهری موفق به کسب مدال نقره و برنز در مسابقات بین المللی پومسه فیلیپین شدند.

به گزارش نشریه دریاکنار وبه نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر ؛ ستایش کاظمی و محمد هادی نجف پور ، تکواندو کاران بوشهری در مسابقات تکواندوی بین المللی که در فیلیپین برگزار شد به ترتیب با قرار گرفتن بر سکوی دوم و سوم به مدال نقره و برنز رسیدند.

سید جلال سید مردانی رئیس هیئت تکواندو استان بوشهر در این باره گفت: این دور از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و در قسمت انفرادی، تاریخ ۱۹ و ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین برگزار گردید. 

وی افزود : فدراسیون تکواندو ایران نفرات برتر مسابقه قهرمانی پومسه کشوری اردیبهشت ۱۴۰۰ را به مسابقات بین المللی فیلیپین معرفی کرد و ستایش کاظمی از باشگاه نادری بوشهر و محمد هادی نجف پور از باشگاه ساعی بوشهر دو نفر از نمایندگان ایران در این مسابقات بودند.

سید مردانی ادامه داد: پومسه روهای استان بوشهر با اجرای دقیق حرکات نمایشی خود و پشت سر گذاشتن حریفان بنام کشور های مدعی بار دیگر بر قدرت تکوندو استان بوشهر صحه گذاشتند و با شایستگی مدال های رنگین بین المللی را از آن خود کردند.

 وی بیان کرد : در شرایط پاندمی کرونا طی برنامه ریزی که داشتیم تمرینات و فعالیتهای پومسه بصورت غیرحضوری ادامه پیدا کرد و با برگزاری مسابقات متفاوت سعی شده انگیزه تلاش و حفظ آمادگی را در سطح بالایی قرار دهیم.

شناسه خبر : 711
تاریخ : 1400/4/31 20:12:08
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Fbf3be
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.