گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دریاکنار- چه کسانی به دنبال مدیرکل شدن در ورزش و جوانان استان بوشهر هستند؟
به گزارش دریاکنار، سرپرستی کمال صالح احمدی در اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر به نیمه رسیده است و این روزها بحث تغییر مدیرکل این دستگاه مهم در محافل سیاسی و مجازی وجود دارد. بنا بر اطلاعات رسیده سه نفر برای این مسئولیت بیش از دیگران پیگیر هستند.

امید آن می رود فردی برای این مهم انتخاب شود که به لحاظ جایگاه والای ورزش و جوانان استان، از قابلیت مدیریت بالایی برخوردار باشد و حداقل شرایط لازمه را دارا باشد.

شناسه خبر : 2934
تاریخ : 1401/6/1 06:36:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/pQ5suE
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دریاکنار #کمال صالح احمدی #ورزش و جوانان استان بوشهر #مدیرکل

نظرات

3
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • 1نقلابی
    2 سال قبل

    هرگاه مدیران ناکارامد دولت ئقبل در فنی و حرفه ای و اداره کار که در این دولت لبقا شدند تغییر کردند میشه امیدوار به انتخاب مدیر خوب واسه ورزش بودخانه از بای بست ویران است #تغییر دوراهکی #نجات قنی و حرفه ای از مدیران ناکارامد #جوانان جویای کار ارزوی تغییر مدیران دولت قبل

  • شیر مشکی
    2 سال قبل

    #کمیته انتصابات رای مردم را تغییر دادند

  • حمید تنگستانی
    2 سال قبل

    بنام خداوند بخشنده و مهربان قاعده کار این است که شخصی با مدارک عالی در رشته حداقل مرتبط با ورزش و ورزشکار همراه دانش ذاتی مدیریت این جایگاه را تصاحب کند و تمامی رشته های ورزشی را در یک قالب هدفمند هدفگذاری نماید جهت پیشبرد و حصول نتیجه نهایی که در طرح های توسعه پیش رو برنامه ریزی شده است. ورزش بعنوان یک برنامه سلامت محور و همگام با نظام سلامت جامعه ، شادی آفرینی و نشاط آفرینی ، کنترل و مهار نیروی جوانی و سوق دادن آن بسوی خلاقیت و سربلندی در جامعه ، پر کردن اوقات میان سالان و کهنسالان جهت ممانعت از افسردگی و،اضطراب و..‌‌‌ اینها اصلا مد نظر نبوده اند یا خیلی کم به آنها توجه شده است . امیدوارم شخصی این کرسی را تصاحب کند که هدفش جاه گذاری نامی نیکو و توسعه همه جانبه ورزش استان باشد.