آخرین اخبار
دریغ از اندکی خلاقیت / برپائی نمایشگاه هایی با ماهیت عکس یادگاری مسئولین
دیر زمانیست که نمایشگاه هایی به اسم دستاوردهای صنایع دستی و تولیدات مشاغل خانگی بانوان برگزار می گردد و مسئولین نوپا فارغ از اندک خلاقیتی صرفا با ماهیت تهیه عکس های یادگاری، فرآیند مر بوطه را در دستور کار قرار می دهند.

کلیت ماجرا از این قرار است که همواره مجموعه ای از شماره تماس بانوان خلاق و توانمند در دسترس ایشان قرار دارد و تنها زحمت ایشان برقراری تماس و اعلام اینکه فلان جا واستون میز آماده کردیم تشریف ببرید وسایل را چیدمان نمایید که مسئولین می خواهند تشریف بیاورند جهت افتتاح و عکس های یادگاری ...

نقد پیش رو به این مسئله می پردازد که این مسئولین غیر از عکس یادگاری و تهیه میز چه خدمتی به این بزرگواران کرده اند؟

آیا نهایت خلاقیت یک مسئول همین است؟

وقتی یک مسئول حرف از دستاورد به میان می آورد یعنی فرآیندی که دولت در آن دخل و تصرفی داشته است، در حالی این نمایشگاه ها کاملا مردمی بوده و این بانوان با خلاقیت فردی موجبات تهیه صنایع دستی را فراهم نموده اند، چرا بایستی مسئولی که هیچ خدمتی به ایشان ارائه نداشته است، افتخار آفرینی و زحمات ایشان را وسیله ای برای عکس های یادگاری بداند؟

در ناامیدی بسی امید است، لذا آرزو می کنیم آینده ای نچندان دور انسانهای خلاق و شایسته، ابتکار عمل را به دست گرفته و رشد و شکوفایی واقعی را ظاهر نمایند.

 

شناسه خبر : 9089
تاریخ : 1402/4/4 08:45:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qVLRhk
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #خلاقیت #نمایشگاه #عکس یادگاری

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.