آخرین اخبار
  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی: نهادینه سازی فرهنگ تعاون منجر به خلاقیت می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: فرهنگ سازی برای گسترش تعاونی‌ها در استان، منجر به افزایش ابتکار و خلاقیت در جامعه می‌شود.

به گزارش دریاکنار و نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی : کرمی در جلسه شورای تعاون آذربایجان غربی افزود: تعاونی‌ها دارای ظرفیت‌های بسیاری در تولید و اشتغال زایی هستند که منجر به توسعه اقتصادی منطقه می‌شود.

 

وی همچنین خاطرنشان کرد: تاثیر تعاونی‌ها بر رشد اقتصادی و اشتغالزایی در سطح جامعه تبیین شود و در این زمینه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقش اصلی را ایفا می‌کند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی به مشخص شدن سهم تعاونی‌ها در اقتصاد استان نیز اشاره کرده و افزود: تسریع در ارائه خدمات در زمینه تسهیلات یارانه‌ای اعطایی به این بخش، از ملزومات است.

 

کرمی همچنین اضافه کرد: اهمیت تعاون در دین مبین اسلام آشکار است و فعالیت در قالب این بخش موجب خرسندی در سطح جامعه می‌شود.

 

وی در ادامه با اشاره به ابلاغ سند توسعه بخش تعاون، افزود: نیازمندی‌ها و فعالیت‌های شرکت‌های تعاونی در قالب این سند رقم می‌خورد که به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی به اشتغالزایی ایجاد شده توسط تعاونی‌ها نیز اشاره کرده و یادآور شد: تقویت فعالیت در این بخش در صورتی محقق می‌شود که ارزش فعالیت جمعی در مقابل فعالیت‌های فردی تبیین شود.

 

کرمی همچنین با تاکید بر اینکه راهبری اداره کل تعاون برای شرکت‌ها پررنگ‌تر شود، افزود: اقداماتی در این راستا انجام شده، ولی اثر تعاونی‌ها در بطن جامعه مشاهده نبوده و نیازمند تلاش بیشتر در این زمینه هستیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی در تصمیم گیری‌های مدیران استانی مشارکت داده شوند، اظهار داشت: در صورت نهادینه شدن جایگاه تعاونی ها، می‌توان نقش مطلوب آنان را در بهبود روزافزون وضعیت اقتصادی جامعه مشاهده کرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نهاد‌های حمایتی در ارائه تسهیلات یارانه دار، تعاونی‌ها را در اولویت قرار دهند، افزود: به فعال سازی تعاونی‌های راکد در این زمینه بیشتر توجه شود.

 

کرمی همچنین با اشاره به وضعیت شرکت‌های سرمایه گذاری در حوزه سهام عدالت، بیان داشت: سهام عدالتی که شرکت‌های سرمایه گذاری در زمینه آن فعال هستند منابعی در این استان نداشته و لازم است این شرکت‌ها در قالب تعاونی‌ها فعال شوند.

 

وی در ادامه درباره شرکت‌های تعاونی روستایی نیز گفت: این شرکت‌ها امسال در مدیریت جمع آوری سیب صنعتی در استان عملکرد مطلوبی داشته و تقویت این بخش از ضروریات است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: لازم است جمع آوری سیب درختی از سطح مزارع نیز توسط تعاونی‌ها مدیریت شود تا شاهد نتایج مثبت آن در جامعه باشیم.

خبرنگار : المیرا بانگ زارع 

شناسه خبر : 13329
تاریخ : 1402/10/19 08:19:12
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4TQU7v
نویسنده خبر :
X

🔶 المیرا بانگ زارع 

🔷️خبرنگار 

🔷️روزنامه نگار 

🔷️شاعر

🔷️نویسنده

🔷️گوینده

(دارنده ۳مدرک گویندگی از صداو سیمای ارومیه)

🔷️ عضو صندوق هنر وزارت ارشاد

🔷️کارشناس روانشناسی عمومی 

🔷️نویسنده و شاعرِ کتابهای :

🟢 ایده آل هایت را خلق کُن 

🟢در میان دستهایت

🔷️کسب لوح تقدیر از جشنواره ذهن زرین سال ۱۴۰۰

🔷️کسب مقام دوم در زمینه شعر

و دریافت لوح و تندیس از جشنواره ذهن زرین سال ۱۴۰۱ 

🔷️کسب عنوان: برترین فعال فرهنگی و هنری_دریافت لوح از طرف جشنواره ذهن زرین 

🔷️کسب مقام چهارم در جشنواره بزرگداشت رزمندگان ارتش : دریافت گواهی 

🔷️نویسنده و خبرنگار فعال و مُنتَخَب :  

نشریه دریاکنار 

🔷️عضو رسمی: انجمن ادبی اهل قلم اصفهان 

🔷️عضو: کارگاه شعر سپید ارومیه 

🔷️عضو رسمی: بنیاد جهانی سخن گستران انجمن سبز منش 

✅️ثبت آثار در کتابخانه های: بوکبال_گیسوم_کتابینو_

روزنامه جمهور _ روزنامه اعتلای ایران _

مجله خانواده سبز_اپلیکیشن بله_

برچسب ها #معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار _ #ابتکار و خلاقیت _ #شواری تعاون _ #تولید و اشتغال زایی _ #سهام عدالت _ #آذربایجان غربی _ #ارومیه _ #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.