گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دستگاه بیوکمپوستر در پالایشگاه دوازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی نصب و راه‌اندازی شد
حبیب‌الله رئوف، رئیس ایمنی بهداشت و محیط زیست پالایشگاه دوازدهم بیان کرد: پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی در راستای حفاظت و صیانت از محیط زیست پیرامونی از ابتدای سال تاکنون اقدامات بسیار موثری را انجام داده و توانسته دستگاه بیوکمپوستر را در این پالایشگاه با موفقیت راه‌اندازی نماید.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، رئیس امور ایمنی بهداشت و محیط‌زیست پالایشگاه دوازدهم پارس جنوبی در ادامه تصریح کرد: مدیریت صحیح و بهینه پسماندها یکی از دغدغه های مهم محیط زیستی می باشد که با اجرای صحیح و بهره گیری از تکنولوژی و توان داخلی شرکت های فعال در این زمینه می‌توان شاهد کاهش اثراتآنها برمحیط‌زیستو افزایش سطح بهداشت عمومی جامعه بود.

وی گفت: تولید کمپوست های باکیفیت مطلوب و استاندارد و بهداشتی به‌عنوان یکی از روش‌های بازیافت مطرح بوده که یکی از عناصر اصلی شاخص پسماند صفر و مدیریت جامع پسماندهای عادی است.

رئوف در ادامه بیان کرد: در محیط‌زیست بسیاری از مواد غیرقابل‌مصرف وجود دارد که می‌توان با گذر از فرایندها و فنّاوری‌های نوین مانند تکنولوژی بیوکمپوستر به کالای جدید تبدیل‌شده و صرفه اقتصادی داشته باشند.

به گفته‌ی رئوف، پالایشگاه دوازدهم همواره با رعایت الزامات محیط زیستی و استفاده از فناوری‌های روز دنیا در تلاش است در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و محیط‌زیست و حفظ و توسعه پایدار گام بردارد.

شناسه خبر : 4514
تاریخ : 1401/9/22 07:29:52
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/HaPzNT
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #دستگاه بیوکمپوستر #حبیب‌الله رئوف #پالایشگاه دوازدهم #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.