آخرین اخبار
💢دستگاه‌های اجرایی موانع تولید را رفع کنند
استاندار بوشهر گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع موانع در حوزه تولید، اقتصاد و اشتغال‌زایی تلاش کنند.

عبدالکریم گراوند در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان بوشهر با تاکید حل مشکلات فعالان اقتصادی بیان کرد: امسال با نام‌گذاری تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری، فرصت طلایی برای کاهش مشکلات فعالان اقتصادی، توسعه اشتغال‌زایی و رونق تولید فراهم شده است.
 
وی اصلاح موانع در حوزه قوانین از سوی مجلس شورای اسلامی، آیین‌نامه‌ها از طرف دولت و مقررات‌زدایی از سوی بخش‌های مختلف وزارتخانه‌ها را ضروری دانست و افزود: باید همه دستگاه‌های اجرایی در رفع موانع در حوزه اقتصادی، تولیدی، اشتغال‌زایی، سرمایه‌گذاری و دیگر بخش‌ها تلاش و مشارکت کنند تا از این فرصت زمینه رونق تولید و اقتصاد در جامعه فراهم شود.
 
استاندار بوشهر همدلی و همگرایی در رفع مشکلات و موانع را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: با تقویت همدلی و همگرایی در حوزه کسب‌وکار طرح‌های مهم و قابل توجهی اجرا می‌شود.
 
وی با تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان در حوزه صادرات گفت: برای رونق صادرات از بندر دیر به بنادر کشور قطر، راه‌اندازی دستگاه ایکس‌ری کانتینری در این بندر ضروری است.
 
گراوند از نشست با معاونان وزارت جهاد کشاورزی برای حل مشکلات حوزه بخش کشاورزی به ویژه در عرصه نخیلات خبر داد و افزود: در این زمینه تخصیص منابع اعتباری مورد توجه قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه اعتبار لازم برای تکمیل طرح آبرسانی سیراف – جم تخصیص یافته است عنوان کرد: ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این خط آبرسانی از محل ماده ۲۸ و ظرفیت منابع اعتباری بخش بحران تخصیص یافته و ابلاغ شده است.

شناسه خبر : 485
تاریخ : 1400/2/13 06:42:59
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/muOpSk
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.