آخرین اخبار
دستگیری سارق با 10 فقره سرقت در "کنگان"
فرمانده انتظامی "کنگان" از دستگیرییک نفر سارق و کشف 10 فقره سرقت خرد در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حمیدرضا حبیبی" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان کنگان، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به ‌صورت ويژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهي وتجسس کلانتری11 اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با انجام اقدامات پليسي و گشت‌زني‌هاي هدفمند در سطح حوزه استحفاظي‌ یک نفر سارق حرفه ای را شناسايي و دستگير کردند.

سرهنگ "حبیبی" تصريح کرد: متهم در بازجويي‌های اوليه به 10 فقره سرقت اعم از سرقت سیم برق،سرقت مغازه و سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت جامعه از اولویت های پلیس می باشد ضمن این که از شهروندان مي خواهيم در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و اقدام مجرمانه ای مراتب را از طريق تماس با مرکز فوريت هاي110 به پليس اطلاع دهند.

 

 

 

شناسه خبر : 9714
تاریخ : 1402/4/30 17:19:36
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/M6B3k4
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پلیس بوشهر #پلیس مقتدر #اقتدار امنیت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.