آخرین اخبار
محموله قاچاق در توقیف پلیس دیلم
فرمانده انتظامی استان ازکشف کالای قاچاق 12 میلیاردی در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش دریاکنار و نقل از پایگاه خبری پلیس: سردار"حیدر سوسنی " گفت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان دیلم حین کنترل خودروهای عبوری به 3 دستگاه خودروی سواری تندرو که در محورهای خاکی دیلم منتهی به استان همجوار در حال تردد بودند مشکوک که در یک عملیات پلیسی به صورت همزمان توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شدند. 
وي افزود: در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق از قبیل لوازم یدکی خودرو ، پارچه ، انواع لباس مردانه و.. فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی بودند، کشف شد. 
فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اينکه کارشناسان مجموع ارزش تقریبی کالاهاي مکشوفه را 12 ميليارد ريال برآورد کردند، تصريح کرد: در این راستا 3 نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 
سردار سوسنی خاطر نشان کرد: مبارزه بي امان با پديده شوم قاچاق از اولويت هاي پليس است و از شهروندان درخواست مي شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك در اين زمينه، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند. 

شناسه خبر : 11209
تاریخ : 1402/7/1 08:21:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/iVGqFz
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #پلیس بوشهر #امنیت بوشهر #پلیس مقتدر #اقتدار امنیت

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.