آخرین اخبار
دستگیری ۵ نفر از عناصر اصلی کوروش کمپانی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: تاکنون ۵ نفر از عناصر اصلی کوروش کمپانی که دایرکنندگان و گردانندگان این شرکت بودند، دستگیر شدند و حدود ۵ هزار نفر ثبت شکایت کرده اند.

به گزارش دریاکنار، سردار حسین رحیمی گفت: ۲۵ نفر از سلبریتی‌هایی که با شرکت کوروش کمپانی همکاری کردند به پلیس احضار شدند و وجوهی که دریافت کرده بودند از آن‌ها گرفته شده و به حساب قوه قضاییه واریز شد.­این مقام انتظامی با بیان اینکه به مردم اعلام شده هر کسی شکایتی دارد به پلیس امنیت مراجعه کند، افزود: حدود ۵ هزار نفر در تهران و استان‌ها شکایت خودشان را اعلام کردند و به مرجع قضایی ارسال شده است.­­رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: میزان بدهی این شرکت به مردم حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان تخمین زده شده و با پیگیری‌هایی که با پلیس اینترپل فراجا و جهانی انجام شد اعلان قرمز این شرکت صادر شد.

تشکیل ۲۴۰ پرونده فرار مالیاتی­

سردار رحیمی افزود: پلیس با اقدامات خوبی که با هماهنگی سازمان مالیاتی کشور در حوزه مبارزه با فرار مالیاتی انجام داده است، ۲۴۰ پرونده به ارزش تقریبی ۴ همت تشکیل داده و ۳۹۱ نفر را دستگیر کرده است.

 

منیع:  خبرگزاری صدا و سیما

شناسه خبر : 14435
تاریخ : 1402/12/23 08:17:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/B7ad8D
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #پلیس امنیت اقتصادی #فراجا #عناصر #کوروش کمپانی #دستگیری #سلبریتی‌ها #پلیس #سردار رحیمی #فرار مالیاتی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.