گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دشمنی‌های استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام اسلامی ادامه دار است
فرماندار تنگستان گفت: دشمنی‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و متوقف کردن پیشرفت‌های انقلاب همیشگی است و تمامی ندارد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی فرمانداری تنگستان، احمد لطفی در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دشمن همواره با عنوان‌های مختلف علیه این انقلاب گام برداشته و اغتشاشات اخیر نیز در ادامه همین توطئه ها است.

وی بیان کرد: ما به عنوان مسئولان نظام باید این فضا را بهتر شناخته و اتفاقات اخیر را در جامعه تشریح و با اقتدار لازم ضمن خدمت به مردم از نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است، دفاع کنیم.

لطفی با قدردانی از حضور با بصیرت مردم در صحنه در دفاع از شعائر دینی و حمایت از نیروی انتظامی اضافه کرد: حضور با بصیرت مردم در صحنه در راستای حمایت از نظام جمهوری اسلامی ثابت کرد که ملت ایران همیشه پشت این انقلاب هستند و اجازه نمی دهند که دشمن با توطئه های خبیثانه خود به این نظام آسیبی وارد کند.

وی با تاکید بر لزوم آمادگی برای مقابله با اقدامات معاندین، یادآور شد: اگر امروز شاخصه‌های امنیتی در سطح کشور و بویژه در شهرستان تنگستان در سطح خوبی‌ است که باید از نیروی انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی تقدیر کرد.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه فضای خدمت به مردم نسبت به سال‌های گذشته بهتر و بیشتر شده است گفت: کل اعتبارات ارزش افزوده شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان، برای سال جاری به ۶ هزار میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

لطفی با اشاره به اینکه عشایر به عنوان یک قشر مولد محسوب شده و  تا چند روز دیگر وارد شهرستان تنگستان می‌شوند، افزود: آب، راه، برق و مسکن به عنوان مهمترین دغدغه‌ عشایر است که تلاش می شود با کمک دستگاه‌های اجرایی، مشکلات و کمبودهای این قشر برطرف شود.

وی ادامه داد: امکانات و زیرساخت‌های ورزشی تنگستان سرانه مناسبی دارد اما نیاز به تجهیزو نوسازی دارند. 

لطفی اضافه کرد: باید به گونه ای عمل کرد که جوانان برای اوقات فراغت خود به ورزش روی بیاورند تا هم سلامت روحی و روانی و هم جسمی آنها تقویت شود.

فرماندار تنگستان بیان کرد:دستگاه‌های اجرایی برای تولید محتوای فرهنگی مناسب، برنامه‌ریزی کنند و طرح‌ها و محتواهای خود را در بین مردم و بویژه در بین دانش‌آموزان ببرند.

لطفی ضمن بیان اینکه اغلب مصوبات سفر رئیس جمهور، مربوط به شهرستان تنگستان اجرایی شده، بیان کرد: پروژه روکش کانال‌های آبیاری شهر اهرم را در دستور کار داریم که برای اجرای پروژه، از قسمت‌های درون شهر شروع خواهیم کرد.

شناسه خبر : 3811
تاریخ : 1401/8/1 06:07:12
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ODi5Uf
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #فرماندار تنگستان #احمد لطفی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.