آخرین اخبار
دلجویی خشک و خالی از مادرِ شهید؛ جناب استاندار نتیجه کار چه شد؟
چند هفته پیش بود که.دریاکنار موضوع توهین دهیار گشی به مادر شهید ماندگار را با عنوان *رنجش مادر شهید از توهین دهیار* نشر داده و استاندار محترم تیمی متشکل از مشاور امور ایثارگران، حراست بنیاد شهید استان و مشاور ایثارگران فرماندار تنگستان جهت شنیدن درد ودل این مادر مظلومه به روستای گشی - خاییز تنگستان راهی نمودند تا صحبتهای مادر شهید و شاهدین ومطلعین را ثبت و صورتجلسه نمایند.

شنیدهایی مبنی بر بی اطلاعی فرماندار تنگستان از دریافت گزارش از جناب مشاور این نگرانی را برای دوستداران این شهید سرقراز ایجاد نموده است که نکند مشاور استاندار چنین موضوعی را  ممکن است گزارش نکرده باشد لذا این رسانه در راستای رسالت خود نتیحه اقدامات انجام شده را از تیم بازرسی پیگیری می نماید.
توقع مادر شهید و مردم روستا این بود که گزارش تهیه شده ضمن ارائه به مراجع ذی ربط از نتایج مطلوبی برخوردار باشد که این مهم تا بدین لحظه رقم نخورده است.
یکی دیگر از مطالباتی می توان بدان اشاره نمود این است که در پی بررسی و تجزیه تحلیل های لازمه و اثبات کلیات موضوع، محرومیت فرد هتاک از مسئولیت های اجتماعی و عزل از دهیاری می باشد که تابدین لحظه اخباری در این خصوص عنوان نگشته است، هرچند اعضاء شورای اسلامی روستا ایشان را بدلیل عدم انجام وظایف و نارضایتی ار عملکردش در دهیاری عزل نموده است اما تاکنون دو نوبتی که اقدام به عزل دهیار صورت پذیرفته است، بخشداری مصوبه شورا  را مبنی بر عزل دهیار نپذیرفته است که با پیگیری های انجام شده مشخص گردید بخشداری عدم انجام تشریفات کامل فرایند عزل دهیار را بهانه ای جهت ابقاء ایشان عنوان نموده است و.گویا کوتاهی رئیس شورا در ابلاغ حضوری و نگرفتن امضاء هنگام تحویل  دعوتنامه و سوالات اعضا شورا  به دهیار بهانه ای برای عدم شرکت نکردن وی در جلسه استیضاح  و به تبع ان پذیرفته نشدن از طرف بخشداریمی باشد.

هرچند جای سوال است که چرا بخشداری بجای اینکه مستندات شورا را در این زمینه بخواهد، بصورت  یکطرفه نظریه دهیار را مبنای ارائه نظر قرار داده است؟

شناسه خبر : 7813
تاریخ : 1402/2/20 11:09:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fKp5wv
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مادرِ شهید #استاندار #توهین #دهیار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.