گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دیدار رئیس کل دادگستری استان بوشهر از خانواده زندانیان نیازمند در بخش بوشکان و بررسی مشکلات آنها
مهر انگیز ،رئیس کل دادگستری استان بوشهر، به همراه رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ، مسئولین قضایی بخش بوشکان و مدیر کل زندان های استان بوشهر و رئیس زندان و مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان دشتستان از خانواده زندانیان نیازمند در بخش بوشکان دیدار و گفتگو کرد .

مهر انگیز در راستای بازدید های هفتگی خود در این هفته در بخش بوشکان حضور یافت و اظهار  داشت: دیدار با خانواده های نیازمند زندانیان موجب دلگرمی آنها می شود و احساس می کنند دستگاه قضایی در کنار انها هست و به آنها کمک می کند .

مهر انگیز در این بازدید ضمن  دیدار با تعدادی از خانواده زندانیان گفت:  از نزدیک  مسائل و مشکلات آنها را شنیدیم و پرونده های زندانی  آنها  را مورد بررسی قرار دادیم .

وی ضمن اشاره به جلوگیری از آسیب هایی که بعضاً خانواده زندانی با آنها درگیر می شود گفت: در راستای اجرای سیاست کاهش جمعیت کیفری،  به همه مسئولین قضایی و قضات همه حوزه های قضایی تاکید شده است تا بیشترین موارد کمک و استفاده از مجازات های جایگزین  حبس را در دستور کار خود قرار دهند و آخرین مرحله را حبس در نظر بگیرند .

در  این دیدار رئیس کل دادگستری استان بوشهر و دیگر مسئولین در این دیدار ضمن ابراز همدردی با این خانواده ها،  بسته های معیشتی اقلام خوراکی، کمک نقدی  و غیر نقدی  اهدا کردند

شناسه خبر : 13148
تاریخ : 1402/10/9 13:37:37
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/l4hkWD
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #رئیس کل دادگستری #بوشکان #حمایت از زندانیان #زندان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.