آخرین اخبار
دیدار فرمانده هان نیروی دریایی ارتش ایران و روسیه برگزار شد
دریاسالار نیکولای یومنوف فرمانده نیروی دریایی روسیه با دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد این نیرو دیدار کرد

دیدار فرمانده هان نیروی دریایی ارتش ایران و روسیه برگزار شد

 

 

 

دریاسالار نیکولای یومنوف فرمانده نیروی دریایی روسیه با دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد این نیرو دیدار کرد.

 

دریادار ایرانی در این دیدار، ضمن خیرمقدم، از همکاری‌های نیروی دریایی روسیه در اجرای مسابقات ارتش‌های جهان و اجرای رزمایش مشترک ایران چین و روسیه قدردانی کرد.

 

وی ادامه داد: حضور ناوگان نیروی دریایی روسیه در ۳ رزمایش مشترک ایران چین و روسیه بسیار ارزشمند بود، به‌ویژه حضور در رزمایش اخیر حاوی پیام مهمی برای دشمن مشترک‌مان بود.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا مثلث ایران چین و روسیه را درگیر کند که ما نتوانیم همکاری‌های لازم را داشته باشیم، تصریح کرد: به رغم این تلاش‌ها با لطف خدا، همکاری‌ها و اقدامات خوبی داشته و داریم و لازم است این ارتباط و همکاری‌ها بیش از پیش تقویت شود.

 

دریادار ایرانی در ادامه با تأکید بر لزوم تشکیل کمیته مشترک بر تعامل بیشتر در بخش‌های مختلف به‌ویژه در حوزه آموزشی، فنی و… تاکید کرد

 

 

 

شناسه خبر : 7974
تاریخ : 1402/2/26 10:37:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/dhzI6f
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #نیروی دریایی ارتش ایران #وزارت دفاع روسیه #نیروی دریایی روسیه #وزارت دفاع ایران #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.