آخرین اخبار
پیام تبریک دبیر کمیته مذهبی دریاکنار به مناسبت هفته بسیج
جلیل آقا محمدی دبیر کمیته مذهبی دریاکنار در پیامی به مناسبت هفتۀ پُرافتخار بسیج نوشت؛ بسیج در آغازین روزهای هجوم دشمنان به کشور عزیزمان با دستور امام امت شکل گرفت و عاشقانه دوشادوش نیروهای مسلح به دفاع از مهین اسلامی پرداخت. و در این راه عزیزانی را نیز تقدیم نمود.

متن کامل پیام را در ادامه می خوانید؛
بسم الله الرحمن الرحیم 
بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین حدیث عشق می دهد. 
( امام خامنه ای) 

بسیج بعد از دفاع مقدس چون ستونی مستحکم  با فرماندهی و مدیریت رهبر فرزانه انقلاب و با استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس با روحیه جهادی خیمه انقلاب اسلامی را پابرجا نگه داشت  و با ورود در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدایی ثابت نمود که برای این نیروی مردمی با فرهنگ بجا مانده از شهیدان،و یادگاران دوران گذشت و ایثار، خستگی و بن بستی وجود ندارد.
و چه زیبا فرمود فرمانده مقتدر و مظلوم محور مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی که :
گرامیداشت بسیج یک وظیفه ملی و یک ضرورت دینی است و جا دارد در این دوران پر از فتنه و آن هم در زمان رسیدن به نقطه پیروزی، ما دست آورد های خودمان یعنی بسیج را تضعیف نکنیم؛چرا که یک ظلم است.
 اگر این نگاه بسیجی در ما ضعیف شد دین ما ضعیف شده است.کسانی که بسیجی هستند باید اخلاقی که در دفاع مقدس وجود داشت در خود احیاء کنند. 
بنابراین ما نیز وظیفه خود می دانیم ضمن گرامیداشت روزهای دفاع و حماسه ، هفته بسیج را به همه مردم ایران به ویژه بسیجیان عزیز تبریک عرض نماییم . 

شناسه خبر : 12541
تاریخ : 1402/9/1 12:54:05
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FO7aP8
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پیام تبریک #هفته بسیج #بسیج

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.