گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رئیس کل دادگستری استان بوشهر دستور رسیدگی به درخواست‌های ۷۵ نفر از مراجعان را صادر کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر درجریان ملاقات مردمی با بررسی مشکلات و درخواست‌های ۷۵ نفر از مراجعان دستورات لازم را صادر کرد.

مهدی مهرانگیز در دیدار مردمی که با حضور معاونان قضایی دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب بوشهر، سرپرست دادگاه‌های تجدید نظر استان و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان بوشهر برگزار شد، با بررسی مشکلات و در خواست‌های حقوقی و قضایی ۷۵ نفر از مراجعان دستورات لازم را ارائه کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه ارتباط نزدیک مسئولان قضایی با مردم یکی از اولویت‌های قوه قضاییه است، افزود: ارتباط مستقیم مسئولان با مراجعان موجب رضایت بیشتر مردم از دستگاه قضا خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همچنین تاکیدکرد: تکریم ارباب رجوع و حل و فصل مشکلات حقوقی و قضایی هموطنان و برنامه دیدار‌های مردمی مسئولان قضایی استان بوشهر، مانند گذشته بر اساس برنامه زمان بندی و بصورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

شناسه خبر : 7745
تاریخ : 1402/2/18 07:43:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/T5Kpxx
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مهدی مهرانگیز #معاونان قضایی دادگستری #رئیس کل دادگستری #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.