آخرین اخبار
💢راه‌اندازی ۸۰ مرکز نیکوکاری در دانشگاه‌ها
رئیس کمیته امداد: اساسنامه مراکز نیکوکاری تا پایان سال تصویب و ابلاغ خواهد شد که گام مهمی برای مردمی شدن امدادگری خواهد بود.

آقای سیدمرتضی بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد در نخستین روز‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، اظهار داشت: تشکیل کمیته امداد نشان داد که امام خمینی (ره) توجه ویژه‌ای به نیازمندان داشتند.
وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت کمک به محرومان و نیازمندان گفت: راه‌اندازی مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد و محلات از جمله اقدامات کمیته امداد در مردمی‌سازی خدمت به نیازمندان است.
بختیاری افزود: مراکز نیکوکاری به‌عنوان پایگاه‌های انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند و با تلاش‌های صورت گرفته ۸۰ مرکز دانشگاهی مراکز نیکوکاری راه‌اندازی شده است.
بختیاری گفت: مراکز نیکوکاری تخصصی در دفاتر ائمه جمعه، حوزه کارآفرینی، رسانه و اتاق‌های بازرگانی راه‌اندازی شده و در حال توسعه است.

شناسه خبر : 307
تاریخ : 1399/12/2 08:29:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LI8rNS
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.