گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
رفع تصرف 140 هکتار از اراضی ملی و اراضی کشاورزی در استان بوشهر
جمادی بیان کرد : این اقدام با دستور قضایی و حضور دادستان شهرستان تنگستان صورت پذیرفت که ارزش آن بالغ بر 193 میلیارد تومان برآورد شده است .

 رئیس کل دادگستری استان بوشهر از رفع تصرف و قلع وقمع بنا در اراضی ملی و ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی کشاورزی به  میزان  140 هکتار  در محدوده شهر اهرم  بوشهر خبر داد .
جمادی تصریح کرد : از این مقدار 101 هکتار از اراضی ملی در محدوده شهر اهرم بوشهر  بود که از تصرف اشخاص  خارج وساخت و ساز های غیر مجاز نیز قلع و قمع و به دولت برگشت داده شد که ارزش برآورد شده این اقدام بالغ بر 186 میلیارد تومان بوده است .
جمادی ادامه داد : در اقدام بعدی نیز 21 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاوری به میزان 400 هزار مترمربع که درمحدوده شهر اهرم بود قلع و قمع  صورت گرفت  و به وضع سابق برگشت داده شد که ارزش برآورد شده آن بیش از 7 میلیارد تومان بود که از خرده و کوچک شدن این اراضی جلوگیری بعمل آمد.
جمادی  بر حفظ حقوق بیت المال تاکید نمود و اظهار داشت: هرگونه ساخت وسازغیرمجاز علاوه براینکه قلع وقمع بنا را درپیش دارد ،جرم ومرتکب  ،قابل تعقیب وپیگیری می باشد.

شناسه خبر : 1410
تاریخ : 1400/11/14 05:58:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/R4AmqR
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دادگستری #رئیس کل دادگستری #رفع تصرف اراضی #بیت المال #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.