آخرین اخبار
رفع مشکلات مردم استان بوشهر نیازمند نگاه ویژه مسئولان است
نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رفع مشکلات مردم استان بوشهر نیازمند نگاه ویژه مسئولان است، گفتند: استان بوشهر ظرفیت‌های بالایی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دارد و یکی از مطالبات مهم ما استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص بومی در این حوزه‌ها است

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، در نشست شورای اداری استان بوشهر، با اشاره به سابقه دیرینه مبارزاتی مردم استان بوشهر با استعمار و استکبار، اظهار داشتند: رفع مشکلات مردم استان بوشهر نیازمند نگاه ویژه است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، افزودند: استان بوشهر ظرفیت‌های بالایی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دارد و یکی از مطالبات مهم ما استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص بومی در این حوزه‌ها است.

اتصال استان بوشهر به راه‌آهن یکی دیگر از مسائل ضروری است و انتظار می‌رود به عنوان یکی از مصوبات این نشست، نسبت به تکمیل خط ریلی بوشهر-شیراز اقدام شود.

آیت الله حسینی بوشهری گفتند: مسئولیت‌های اجتماعی صنایعی که در استان بوشهر مستقر هستند باید تحقق پیدا کند تا مردم استان از ثروت ملی پارس جنوبی بهره‌مند شوند

شناسه خبر : 6127
تاریخ : 1401/12/16 12:49:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/uobwA6
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نماینده ولی فقیه #مجلس خبرگان #نیروی بومی #متخصص #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.