گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
روزانه ۵۷۰ میلیون متر مکعب گاز از پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی تولید می شود
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به آمادگی ۱۰۰ درصدی پالایشگاه های پارس جنوبی در جهت تولید پایدار گاز گفت: با تلاش و اقدامات شاخص و نواورانه، روزانه ۵۷۰ میلیون متر مکعب گاز از پالایشگاه های پارس جنوبی فراورش می شود.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد باهوش در تماس تصویری زنده با دکتر مخبر، معاون اول ریاست جمهوری، مهندس اوجی، وزیر نفت و دکتر چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: پالایشگاه های سیزده گانه مجتمع با حداکثر ظرفیت و با شرایط ایمن و پایدار، در سخت ترین شرایط عملیاتی در حال تولید پایدار گاز هستند.

 

باهوش در ادامه بیان کرد: تمام یگان ها و واحدهای عملیاتی مستقر در پارس جنوبی در دریا و خشکی و در یکی از بزرگترین مراکز استخراج و فراورش گاز ( مجتمع گاز پارس جنوبی) خالصانه و جهادگونه برای تامین رفاه، عزت و سربلندی مردم عزیز کشورمان بی وقفه و به صورت شبانه روزی در تلاش هستند.

 

باهوش در ادامه تصریح کرد: با تکیه برتوان و دانش بومی فرزندان ایران اسلامی، روزانه ۵۷۰ میلیون متر مکعب گاز سراسر پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی فراورش می شود.

 

وی در این تماس زنده تصویری ادامه داد: امیدواریم ملت همیشه قهرمان و سرافراز ایران اسلامی با مصرف بهینه خادمان و سربازان خط مقدم تولید پایدار گاز را یاری نمایند تا ان شاءالله با یاری خداوند منان از این روزهای سخت عبور نماییم.

شناسه خبر : 5196
تاریخ : 1401/10/23 17:00:07
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/8Jdc4g
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #احمد باهوش #مجتمع گاز #پارس جنوبی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.