آخرین اخبار
رونمایی از پوستر جشنواره مجازی فرهنگی و قرآنی مقاومت استان بوشهر
در آئینی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از پوستر جشنواره مجازی فرهنگ و قرآنی مقاومت استان رونمایی شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، آئین رونمایی از پوستر جشنواره مجازی فرهنگ و قرآنی مقاومت 13 دی 1400 با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل، حجت‌الاسلام محمد قادری سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام نعمت‌الله عظیمی‌فرد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بوشهر، جواد احمدی منفرد رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی، سمیه آشوری رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان بوشهر و سایر فعالان فرهنگی و قرآنی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.
جشنواره مجازی فرهنگ و قرآنی مقاومت بوشهر به همت اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی و با مشارکت «مؤسسه قرآنی ریحانه‌الحسین چغادک» در بخش‌های ترتیل‌خوانی، نقاشی، مسابقه پیامکی و مسابقه روزانه برگزار می‌شود.
 این جشنواره ویژه تمام گروه‌های سنی و همراه با جوایز ارزنده ویژه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت و بر مبنای بیانات مقام معظم رهبری و آیات قرآنی با مضمون مقاومت طراحی شده است.
علاقه‌مندان جهت دریافت سئوالات این جشنواره با مراجعه به صفحات مجازی در اینستاگرام به آدرس Reyhanatolhossein_ch@ یا در پیام‌رسان ایتا به آدرس Reyhanatolhosseinch و یا با ارسال عنوان «مقاومت» از طریق ایتا یا واتساپ به شماره تلفن 09020942357 اقدام کرده و برای ارسال پاسخ سئوالات به صورت یک عدد ۱۲ رقمی از چپ به راست نوشته و به همراه نام، نام خانوادگی، کد ملی و محل سکونت به سامانه پیامکی 5000541000266 ارسال نمایند.
گفتنی است، این جشنواره از 13 دی ماه، سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت آغاز شده و تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

شناسه خبر : 1218
تاریخ : 1400/10/14 13:03:42
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/xFbfGA
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.