آخرین اخبار
رویکرد سپاه مهارت آموزی و آموزش سربازان جهت اشتغال پایدار است
معاون فرماندهی سپاه سیدالشهدا (ع)شهرستان دیر گفت: رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند سال گذشته به سمت مهارت آموزی و آموزش سربازان در جهت ایجاد اشتغال پایدار پس از خدمت مقدس سربازی بوده است.

به گزارش نشریه دریاکنار ونقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، سرگرد سیدعلی حسینی نیا در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیر،اظهار داشت: باید فرهنگ آموزش همراه با مهارت آموزی ترویج داده شود و هر چقدر نگاه مهارتی ما در جامعه گسترش یابد آن جامعه توانمندتر شده و در کنترل آسیب های اجتماعی هم فرهنگ مهارت آموزی جایگاه بسزایی دارد.

وی ترویج فرهنگ کارآفرینی و حمایت از بخش کار و تولید را از نیازهای مهم میهن اسلامی برشمرد و افزود: اگر آمورش های مهارتی مبتنی بر نیاز بازار کار را به جوانان ارایه دهیم و نیروهای انسانی ماهر و توانمند تربیت کنیم، بخش زیادی از معضل بیکاری رفع می‌شود.

حسینی نیا با بیان اینکه فرماندهی کل قوا نسبت به آموزش مهارتی سربازان در دوران خدمت مقدس سربازی دغدغه مند هستند،افزود: افراد دلسوز و ظرفیت‌های زیادی در این حوزه وجود دارد که باید از آنها به منظور توانمندسازی جوانان و تبدیل شان به نیروهای ماهر و کارآفرین استفاده کنیم.

معاون فرماندهی سپاه سیدالشهدا(ع)دیر با بیان اینکه باید فرهنگ کار،مهارت و کارآفرینی را در بین جوانان جامعه خود نهادینه کنیم،گفت: آموزش های مهارتی به سربازان کمک می کند تا پس از دوران خدمت مقدس سربازی به آسانی وارد بازار کار شوند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج قدس شهرستان دیر  نیز در این بازدید،گفت:عرصه آموزش های فنی و حرفه ای عرصه بسیار وسیع و موثری برای اشتغال زایی است و من از همینجا از همه این زحمتکشان که متولی ، برنامه ریز و مجری آموزشهای فنی و حرفه ای هستند تقدیر و تشکر می نمایم.

سرگرد محمود سهرابی با بیان اینکه موفقیت ما در گرو با هم بودن و منسجم بودن است،اظهار داشت: آمادگی داریم با همکاری و پشتیبانی آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد مهارت بین سربازان اقدامات موثرتری نسبت به گذشته انجام دهیم.

شناسه خبر : 3683
تاریخ : 1401/7/21 09:29:03
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/RpNEtv
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #مهارت آموزی #اشتغال پایدار #خدمت مقدس #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.