آخرین اخبار
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی در جامعه اسلامی است
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: انتخابات بالاترین نماد و تجلی مردم‌سالاری دینی در جامعه اسلامی است.

دکتر حسن ملکی‌زاده در همایش حضور حوزه سلامت استان در انتخابات اظهار داشت: انتخابات بالاترین نمادِ حق تعیین سرنوشت در ایران اسلامی است.

وی در این همایش که در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، بیان داشت: در نظام دموکراتیک، اگر بناست تغییر و تحولی ایجاد کنیم، راه و برنامه‌ای طراحی شده و نقشه‌ای تدوین شده که از مسیر انتخابات می‌گذرد.

دکتر ملکی‌زاده با بیان اینکه در نظام دموکراتیک مردم رکن اساسی هستند، تصریح کرد: در نظام‌های مردم سالار، بهترین مسیری که تعریف و تدوین می شود، انتخابات است.

وی با اشاره به اهمیت مردم به عنوان رکن مهم و شاخص در تعیین مسیر یک کشور، بیان کرد: در جمهوری اسلامی ایران، در طول 45 سال گذشته شاهد بیشترین میزان انتخابات برگزار شده در منطقه هستیم.

رییس دانشگاه تأکید کرد: انتخابات نشان می‌دهد که ما در تعیین سرنوشت کشورمان، چقدر می‌توانیم نقش و مشارکت داشته باشیم.

دکتر ملکی‌زاده با اشاره به تشکیل کمیته تبیین حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار داشت: از مدت‌ها قبل، کمیته‌ای برای تبیین حضور و نقش حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در دانشگاه تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: معاونین و روسای شبکه‌ها و بیمارستان‌ها عضو این کمیته هستند و هرکدام به فراخور خود، برنامه‌هایی برای ترغیب مردم به حضور در انتخابات دارند.

رییس دانشگاه با بیان اینکه ما یک جامعه بزرگ نیروی انسانی داریم، افزود: مخاطب ما کل افراد جامعه است، بنابراین ما ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم داریم و بهترین دعوت به مشارکت، عملکرد خوب ما در حوزه سلامت است.

دکتر ملکی‌زاده با اشاره به اینکه مردم، ولی‌نعمتان ما در نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: اگر همه ما نقش و وظیفه خود را به عنوان پزشک، پرستار، دانشجو و ... به نحو احسن انجام دهیم و اگر مردم عزیزمان را تکریم کنیم و خدماتمان را به بهترین شکل انجام دهیم. یقینا می‌توانیم بهترین دعوت به شرکت در حق تعیین سرنوشت یا همان انتخابات را داشته باشیم.

شناسه خبر : 14127
تاریخ : 1402/12/2 11:26:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/h7DTCy
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #دکتر حسن ملکی‌زاده #دانشگاه علوم پزشکی #انتخابات #جامعه اسلامی #مردم‌سالاری #همایش #حضور حوزه سلامت #استان بوشهر #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.