آخرین اخبار
زرین تیم و مافیای آموزش
ورود زرین تیم به عرصه مقدسِ آموزش از زمانی آغاز شد که همسر سرگروه این تیم مافیایی، توان جولان در این عرصه را بواسطه جایگاه خود و همسر بیش از پیش احساس کرد و نظر به اینکه سالهای زیادی از خدمت شوهر باقی نمانده، مافیای زرین تیم در عرصه آموزش را با گرفتن مجوز های متعدد، خود بزرگ نمایی و شاخ و برگ دادن به گستره تیم پی ریزی و سرمنزل مقصود را برای خود طراحی نموده است

به نام مقام متعال

مافیا بواقع شامل ساختاری درخت گونه می باشد که در راستای اهدافی خاص، جهت برآورده کردن الزامات و یا خواسته های خارج از عرف تمرکز دارد، از آنجایی که ماهیت زرین تیم نیز با این واژه هم راستا می باشد، بنابراین واژه نوپدیدِ مافیای زرین تیم بسیار کاربردی و دارای مفاهیم فراوان می باشد. در این مقاله سعی بر آن شده است ورود مافیای زرین تیم به عرصه آموزش را مورد بحث و بررسی قرار گیرد، اما ابتدا به ساکن این مهم مورد توجه قرار می گیرد مگر امکان دارد عرصه آموزش هم دچار مافیا زدگی شود؟ در جواب به این بسنده می کنیم که مافیا عنصری نفوذ پذیر می باشد و عرصه علمی، فرهنگی، آموزشی و رسانه ای نمی شناسد و هر جا که توانِ جولان پیدا می کند، به صورت نامحسوس ورود  کرده و تاثیرات مُخرب خود را ماندگار می سازد.

ورود زرین تیم به عرصه مقدسِ آموزش از زمانی آغاز شد که همسر سرگروه این تیم مافیایی، توان جولان در این عرصه را بواسطه جایگاه خود و همسر بیش از پیش احساس کرد و نظر به اینکه سالهای زیادی از خدمت شوهر باقی نمانده، مافیای زرین تیم در عرصه آموزش را با گرفتن مجوز های متعدد، خود بزرگ نمایی و شاخ و برگ دادن به گستره تیم  پی ریزی و سرمنزل مقصود را برای خود طراحی نموده است، غافل از اینکه خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می رود دیوار کج.

عرصه آموزش بواسطه ماهیت وجودیِ که دارد، مافیا بردار نبوده و عاقبت خط بطلان خود را بر سیطره وجودی این تیم منحوس و مافیایی فرود می آورد، باشد که آن روز دیر نباشد.

 

مهران سلطانی نژاد

مدیر مسئول

شناسه خبر : 176
تاریخ : 1399/9/26 02:05:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/FwwkP3
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.