آخرین اخبار
سازندگی و بالندگی با علم میسر می شود
گامهای ما در راستای برترین شدن بوشهر است و این رو هیچ کس نمی تواند انکار کند ، شما هم بدونید این نشریه مال شماست، به جووناتون نصیحت کنید این رو خوب حمایت و نگهداری کنند

به نام مقام متعال

ما در هرشماره از "نشریه دریاکنار" ،خواهان این هستیم که دنبال کنندگان ما در رده های مختلف سنی و جایگاهی شاهد رشد و شکوفایی ویژه و شایان توجهی باشند. هدف ما (گروه جوانان مفید باشیم نه مهم) این است که واقعا سعی کنیم محیط واقعی تاثیر گذار ایجاد شود و بر این باوریم که هر شماره نشریه اگر نتواند یک خدمتی به پیشرفت بوشهر کند هیچ ارزشی ندارد. در واقع ما برآنیم جایگاه بوشهر رو بازسازی کنیم و در این راه  نیازمند همکاری انسانهای بزگواری از جنس سازندگی و بالندگی هستیم، این بازسازی می تواند بالندگی همراه داشته باشد که با علم شروع شود˛ اگر علم نباشد  اگر ما علم نداشته باشیم، بدون علم خودکفا نمیشیم و به سازندگی و بالندگی نمی رسیم˛ علم است که این مملکت رو خودکفا می کند فقط و فقط علم، هیچ چیز دیگه ای نیست،  پس باید دنبال علم رفت، مدرسه˛ دانشگاه و کارخانجات هم بعدش از علم حاصل میشه و میاد و ما خودکفا میشیم و به سازندگی و بالندگی همراه با عزت ملی دست پیدا می کنیم.

اما همانطور که اطلاع دارید گامهای ما در راستای برترین شدن بوشهر است و  این رو هیچ کس نمی تواند انکار کند ، شما هم بدونید این نشریه مال شماست،  به جووناتون نصیحت کنید این رو خوب حمایت و نگهداری کنند.

 

         مهران سلطانی نژاد

                                                                                                                                           مدیر مسئول

شناسه خبر : 67
تاریخ : 1399/7/26 21:05:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/9Qw1j2
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.