آخرین اخبار
سامانه شفافیت شهرداری بوشهر یا صفحه سفیدِ بدون محتوا
یکی از مسائلی که این روزها در بین مدیران استان بوشهر به وفور یافت می شود، ارائه حرف هایی بدون پشتوانه عملیاتی می باشد.

قریب چهار ماه پیش بود که شهردار بوشهر با اشاره به راه اندازی سامانه شفافیت شهرداری گفت: سامانه شفافیت شهرداری بندر بوشهر به عنوان یکی از مطالبه‌های مهم شهروندان با آدرس http://shaffaf.bushehr.ir پس از راه‌اندازی نهایی اکنون برای عموم شهروندان قابل استفاده است.

وقتی این سامانه را بررسی می کنیم همواره با صفحه سفید ذیل روبرو می شویم، صفحه سفیدی فاقد محتوا و اطلاعات لازم برای شهروندان.

سوالی که پیش می آید این است که چرا برخی مسئولین بدون پایبندی به اصول و قواعد مدیریتی، سخنانی بر زبان می آورند و موجبات بی اعتمادی جمعی را فراهم می آورند.

اگر بنای فعالیتی خود را بر پنهان کاری قرار داده ایم، پس چرا سخن از شفافیت و شفاف سازی به میان می آوریم، سخن نگفتن همواره می تواند با ارزش تر از سخنان فاقد پشتوانه عملیاتی باشد.

امید آن داریم نهادهای نظارتی موجباتی را فراهم آورند که نه تنها شهرداری بوشهر بلکه کلیه شهرداری های استان، گزارش درآمدی ماهیانه آن مجموعه را به مردمان شهر خود گزارش نمایند تا مسائلی که در گذشته پدید آمد، مجددا در شهرداری و شورای شهرها رقم نخورد، راه کار آن هم اندکی تقویت عملکرد نهادهای نظارتی می باشد.

شناسه خبر : 11239
تاریخ : 1402/7/2 11:31:09
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0T3071
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شفافیت #شهرداری بوشهر #بدون محتوا #سهیلا سلطانی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.