آخرین اخبار
ستاد انسداد مبادی بی‌سوادی استان بوشهر تشکیل شود
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: تشکیل ستاد انسداد مبادی بی‌سوادی در شهرستان‌های استان بوشهر ضروری است.

سید عباس موسوی نژاد در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان بوشهر بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای زدودن بی‌سوادی و افزایش نرخ سواد در جامعه به‌ویژه در روستا‌های دوردست، اهتمام جدی داشته و در استان بوشهر نیز اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

 

وی افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، نرخ باسوادی در استان بوشهر حدود ۳۹ درصد بود که اکنون به ۹۷.۹۲ درصد رسیده و برای باسواد کردن تمام افراد جامعه از همه ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

 

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر عنوان کرد: کاهش نرخ بی سوادی، شناسایی بی‌سوادان و موفقیت در ادامه تحصیل بازماندگان از تحصیل نیازمند همت و برنامه‌ریزی جدی در سطح استان و شهرستان‌هاست.

 

وی بر تلاش همه جانبه دستگاه‌های مرتبط و ضرورت توسعه آموزش و سواد و کاهش بی‌سوادی تاکید کرد.

 

موسوی نژاد تاکید کرد: تشکیل شورای پشتیبانی و ستاد انسداد مبادی بیسوادی در شهرستان‌های استان بوشهر ضروری است.

 

در این نشست مقرر شد با هماهنگی در سطح استان و شهرستان‌ها، از همه ظرفیت‌ها برای کمک به پیگیری کنندگان ستاد که هر کدام مسئول شناسایی و آموزش ۱۰ نفر از بیسوادان هستند، کمک کنند تا روند باسوادی تسریع شود.

شناسه خبر : 5783
تاریخ : 1401/11/26 06:23:22
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CZQ1ow
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #انسداد #بی‌سوادی #مدیر کل #استان بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.