گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سردبیر دریاکنار: شاهین بوشهر دلسوز ندارد
*🔖شاهین* از بوشهر میره سی همیشه کسی اینجا دلش سی *شاهین* تنگ نمیشه 🔖چند وقتیست اقدام تاسف برانگیز *فروش امتیاز تیم های فوتبال باشگاه فرهنگی و ورزشی شاهین شهرداری بندر بوشهر* به مبلغ پایه *۵ میلیارد تومان* نقل محافل گشته است، شاهینِ بوشهر در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۲۹ در محله بهمنی بوشهر تأسیس شد و ۱۳ سال بعد در سال ۱۳۴۲ با تأکید و حمایت عباس اکرامی مؤسس باشگاه شاهین تهران و با پیگیری عبدالمحمد پوربهی و علی توکلی با مجوز رسمی به نام شاهین بوشهر تغییر نام یافت. در دهه ۴۰ به دلیل مسائل سیاسی وقت و دستور انحلال شاهین، چند سالی با نام شهباز و پس از آن با نام تابان بوشهر ادامه فعالیت داد و سرانجام پس از انقلاب مجدداً با نام شاهین بوشهر حضور خود را در فوتبال ایران دنبال کرد.

🔖 حال این مجموعه عظیم ورزشی که تحت مالکیت شهرداری و شورای شهر بوشهر فعالیت می کند، به گفته مسئولین ذی ربط بدلیل مشکلات مالی تحت مزایده قرار گرفته، آن هم مبلغ پایه ۵ میلیارد تومان!!!
🔖 از طرفی همانطور که همگان استحضار دارند، *ملکِ دهها میلیاردی متعلق به شهرداری بوشهر جنب پارک مادر بصورت کاملا رایگان و بدون مصوبه در اختیار موسسه عمومی غیردولتی قرار گرفته است*، اینکه شهرداری و شورای شهر بوشهر چرا و به چه دلیل تسریع در بازپس گیری ملکِ مذکور را در دستور کار قرار نداده و راحت ترین روش جهت برون رفت از مشکلات مالی را به مزایده گذاشتن بخش عظیمی از تاریخچه فوتبال استان بوشهر یعنی شاهین بوشهر انتخاب کرده اند، شایسته توجه است.
🔖از مهم تر سکوت مسئولین ارشد استانی اعم از: استاندار، امام جمعه، نمایندگان مجلس، فرمانداران، مدیرکل ورزش و جوانان، اسطوره های بوشهری (طارمی، قایدی و ...)،  گزارش گران ورزش استان و سایر دست اندرکاران، تعجب همگان را برانگیخته است.
🔖این سکوت معنادار بایستی جایی شکسته شده و حمایت از تیم باسابقه استانی و ملی یعنی شاهین بوشهر در دستور کار قرار گیرد و وضعیت نامطلوب آن به سمت بهبودی رهنمون گردد.

*✒️ سهیلا سلطانی*
(سردبیر نشریه دریاکنار)

شناسه خبر : 2448
تاریخ : 1401/4/24 19:23:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/I1N3DK
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شاهین بوشهر #فوتبال شاهین #من یک شاهینی ام #اعتبار استان

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.