گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر خبرداد؛ شرایط دریافت تسهیلات اشتغالزایی استان بوشهر اعلام شد
سر پرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در راستای سیاست های حمایت از تولید و اشتغال و با هدف ایجاد اشتغال جوانان در قالب الگوی تعالی اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به موجب تفاهم نامه فی ما بین وزارت ورزش و جوانان و صندوق کار آفرینی امید اقدام به ارائه تسهیلات اشتغالزایی به جوانان نموده است.

به گزارش دریاکنار؛ سر پرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در راستای سیاست های حمایت از تولید و اشتغال و با هدف ایجاد اشتغال جوانان در قالب الگوی تعالی اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به موجب تفاهم نامه فی ما بین وزارت ورزش و جوانان و صندوق کار آفرینی امید اقدام به ارائه تسهیلات اشتغالزایی به جوانان نموده است.

حسین مرادی افزود: چندین شرایط برای تسهیلات اشتغال زایی در نظر گرفته شده است که به شرح زیر است .

شرایط وام گیرندگان: 1- متقاضی، بومی استان باشد. 2- متقاضی، در بازه سنی 18 الی 35 سال باشد. 3- متقاضی، نباید از شاغلین بخش¬های دولتی و نهادهای عمومی باشد، همچنین افرادی که پیش از این وام اشتغال از سازمان حامی دریافت و هنوز تسویه ننموده اند را شامل نمیشود. 4- تکمیل فرم پیوست را تکمیل و به ایمیل varzesh.bu@gmail.com یا به شماره

9171770573 در پیام رسان ایتا ارسال نمایید. 5_حداکثر زمان ارسال تا چهار شنبه 23آذر ماه 1402می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره 33551580 یا شماره همراه 09171770573 «خانم جعفریان» پاسخگوی سوالات شما در این خصوص می باشد.

با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند بعد از تایید نهایی طرح ها از طرف صندوق کار آفرینی امید با برگزیدگان جهت تعیین تکلیف و انجام مراحل قانونی تماس گرفته می شود.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

 
 
شناسه خبر : 12812
تاریخ : 1402/9/18 08:59:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ZTu51m
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #سرپرست معاونت #امور جوانان #ورزش #اشتغالزایی #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.