آخرین اخبار
دیدار رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه اعضای شورای قضایی استان با فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار
مهدی مهر انگیز ، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار ،به نامگذاری این روز اشاره داشت و گفت : این روز برگرفته از ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) پاسدار اسلام است که این روز را به فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و همکاران مومن و پرتلاش و کلیه پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می کنیم .

مهر انگیز در این دیدار مردم داری و با مردم بودن را بسیار مهم دانست و گفت : هر چقدر ما با مردم باشیم و در بین آنها باشیم بهتر می توان به مسایل و مشکلات آنها رسیدگی کرد و نیز می توان  از پیشنهادات آنها در پیشبرد امور دستگاه خود بهره برد.

وی افزود : مسئولیت مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار سنگین و مهم هست و برای این مردم شریف و ولایتمدار باید تمام تلاش خود را بکار گرفت تا موجبات رضایتمندی آنها در تمامی عرصه فراهم شود .

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید به همکاری و تعامل  بسیار خوب سپاه استان  با دستگاه قضایی استان اشاره داشت و گفت : این همدلی و همکاری موجبات امنیت بیشتر و آسایش بیشتر برای مردم را فراهم می آورد که در اینجا از کلیه اقدامات سپاه استان در تمامی زمینه ها تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود : بی شک مردم به خوبی قدردان اقدامات سپاه در کلیه عرصه ها و زمینه ها از جمله در توانایی و اقتدار مثال زدنی دفاعی ،سازندگی ها و ارایه خدمات عمومی به مردم  در کنار پاسداری و برقراری امنیت مهین عزیز اسلامی ایران  هستند .

رئیس کل دادگستری استان بوشهر  در پایان با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌ها و خدمات ارزنده سردار سرتیپ رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و سایر کارکنان مجموعه سپاه قدردانی کرد.

شناسه خبر : 13952
تاریخ : 1402/11/25 07:28:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/OLsFN3
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #مهدی مهرانگیز #رئیس کل دادگستری #فرمانده سپاه امام صادق (ع) #روز پاسدار #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.