گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سفر معاون وزیر، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران به مجتمع گاز پارس جنوبی
مجید چگنی، معاون محترم وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، به همراه اعضای هیئت مدیره ، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران و اعضای جدید هیئت مدیره مجتمع گاز پارس جنوبی وارد عسلویه، قطب انرژی کشور شدند.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه جهت پیگیری و بررسی مسائل مهم و کلیدی پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، پارسیان و فجر جم از قبیل؛ تولید و فرآورش گاز، قطعات و تجهیزات حیاتی پالایشگاه‌های مجتمع، بازدید و نشست با مدیران عامل پالایشگاه‌های پارس‌جنوبی، پارسیان و فجر جم، کارکنان رسمی و ارکان ثالث پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی، وارد عسلویه، پایتخت انرژی کشور شدند.

چگنی و هیئت همراه در بدو ورود به عسلویه و مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور در آرامگاه شهدای گمنام این منطقه با آرمانهای شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کرد.

حضور در جلسه هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران، جلسه با کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی، جلسه با مدیران منابع انسانی شرکت های پالایشی مجتمع گاز پارس جنوبی، پارسیان و فجر جم، بازدید از پالایشگاه ششم پارس جنوبی از برنامه های مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و هیئت همراه در روز نخست، می‌باشد.

چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز در دومین روز سفر به مجتمع گاز پارس جنوبی جلسه با مدیران عامل پالایشگاه‌های پارس جنوبی، فجر جم و پارسیان و مدیران ستادی و پالایشگاهی پارس جنوبی را برگزار نمود.

معاون وزیر نفت در امور گاز، در این سفر دور روزه از اتاق کنترل پالایشگاه ششم، پالایشگاه اول، واحد هماهنگی و نظارت بر تولید مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید و به صورت چهره به چهره با کارکنان و متخصصان به گفتگو نشست و کارکنان و متخصصان در مسائل و مشکلات را مطرح نمودند.

شناسه خبر : 4113
تاریخ : 1401/8/27 14:02:14
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/nsBrLb
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #معاون وزیر #محمد چگینی #شرکت ملی گاز #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.