آخرین اخبار
سلامت و تخصص رمز موفقیت
هیات تحریریه نشریه دریاکنار در بازه زمانی کوتاه از نشر اول خود، توانسته اند به جایگاهی قابل توجه در دل مردمان بوشهر دست پیدا کنند

به نام مقام متعادل

چند روزی از به صدا درآمدن سوت فوتبال در سراسر کشور سپری می شود، اما اکثریت قریب اتفاق در ذهن، قلب و حرف خود از عدالت کنار گذاشته شده دوشنبه شبها و قدرناشناسی سلامت و تخصص سخن می گویند، این مبین این موضوع است که در دنیای امروز ما می توانیم با عادل بودن دیده شویم، به موفقیت دست پیدا کنیم و ماندگار بمانیم، فرقی نمی کند در عرصه فوتبال یا مهندسی، حوزه آموزشی یا پژوهشی یا غیره، نکته قابل توجه این است که ما به کار و حرفه خود اعتقاد داشته باشیم  و مجدانه تلاش کنیم، چرا که هر تلاشی موفقیت در پی دارد، بطور کلی موفقیت بر سه اصل آفرینش، تلاش و بالندگی استوار است و کسی که با تکیه بر این سه اصل سالم بماند، قهرمان مردم هست و فردی که سلامت و تخصص را همزمان داشته باشد به جایگاهی می رسد که هیچ کس تا به حال آنجا نبوده است. هیات تحریریه نشریه دریاکنار در بازه زمانی کوتاه از نشر اول خود، توانسته اند به جایگاهی قابل توجه در دل مردمان بوشهر دست پیدا کنند و اینها همه برگرفته از سلامت و تخصص است که به بالندگی رسیده است، باشد که بتوانیم در مسیر پیش رو بیش از پیش موفق بوده و به اهداف مدنظر خود در راستای برترین شدن بوشهر دست پیدا کنیم.

مهران سلطانی نژاد

مدیر مسئول

شناسه خبر : 126
تاریخ : 1399/8/23 15:48:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fKnBI0
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.