آخرین اخبار
سلطانِ عمل باش نه درویش سِمَت
امید آن داریم، همواره مدیران و مَنسَب داران بالیاقت در وادی امور گمارده شوند یا حداقل اگر این مهم رقم نمی خورد، آن مَنسَب داران خاص حداقلش بله قربان گو نباشند

پُر واضح است در روزگار فعلی، برخی از مَنسَب داران بواسطه معلومات، توانمندی و عملکَردِ مثبت، ارزشیابی نشده باشند، بلکه با بهره گیری از سایر امور خارج از عُرف به این جایگاه رسیده اند. خیلی از ما در جواب این موضوع صراحتا اعلام می کنیم "خوب چه اشکال دارد"، اما باید خدمت خودمان عرض کنم که یکی از اشکالات ویژه و قابل تامل آن زمانی آغاز می گردد، که فرد مجبور است برای حفظ جایگاه خود به درخواستهای نامعقول دیگران آری بگوید، فلانی رو بیار – اونو رو تحقیر کن – دیگری را تشویق کن و به همین ترتیب پیش می رود، حال فکر کنید اگر این بین انسانی که سُلطان توانمندی باشد و تسلط کامل به امور و خلاصه فردی همه فَن حریف، اونوقت امور ایشون توسط آن مقام دچار دستخوش می شود، حال شانس بیاریم که خصومت شخصی در بین نباشد وگرنه خدا به خیر کند. آری این است داستان برخی عدم پیشرفت و یا در برخی موارد پَس رفتهای متوالی. امید آن داریم، همواره مدیران و مَنسَب داران بالیاقت در وادی امور گمارده شوند یا حداقل اگر این مهم رقم نمی خورد، آن مَنسَب داران خاص حداقلش بله قربان گو نباشند، چرا بسیار بودند افرادی که در لحظه به اتمام رسیده اند، اما آن زمان دیگر پشیمانی دارای سود نمی باشد.

 

مهران سلطانی نژاد

مدیر مسئول

شناسه خبر : 166
تاریخ : 1399/9/17 13:19:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/TXm0Fa
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.