آخرین اخبار
سهل انگاری در پیگیری مطالبات بوشهریان طی دو ساله اخیر رشد فزاینده ای داشته است
مطالبات مردمی به خواسته های به حقی اطلاق می شود که مردم به مسئولین بالادستی ارائه می دهند تا آنها را رفع کنند و ایشان هم بایستی در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام نمایند.

با اندک تدبری در احوال بوشهریان به این مهم می رسیم که سهل انگاری فزاینده ای در این پیگیری ها طی دوساله اخیر رقم زده شده است، گاها این فرایند آنقدر مورد اطاله قرار گرفته است که مطالبه گر بیخیال خواسته خود شده است.

اگر به سفر ریاست جمهوری در اسفندماه سال قبل برگردیم و اعلان هایی گسترده که مبین این مهم بود که بیایید درخواست بدهید به نمایندگان وزارء مستقر در فلان مکان ها، مطالبات شما در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی می شوند، اما با بررسی به نکته ای جزء سرکار گذاشتن مردم توسط مسئولین نرسیدیم، به عبارت ساده تر شکایت از مسئول مربوطه را به خود مسئول ارجاع دادند که ثبت کند و سهم مردم از مطالبه گری همان پیامک بررسی می گردد شد ولاغیر.

این پیگیری ها بی نتیجه می تواند تاثیرات بسزایی در نا امیدی مردمان ما داشته باشد.

سهل انگاری در پیگیری امور مردم موارد متعددی دارد، شما مسئولینی را در استان بوشهر می بینید که جواب مردم را نمی دهند، اجازه ملاقات حضوری بوشهریان را با خود صادر نمی کنند بعد کلی بنر و پوستر و عکس و فلان و بهمان منتشر می کنند که ما برای پاسخ به مردم در سامانه ۱۱۱ یا همان پاسخگویی دولت به مردم حضور پیدا کردیم، به عبارت ساده تر جایی که باید جواب دهند از پاسخگویی فرار می کنند اما مردم به سامانه ارجاع می دهند

ما با مسئولینی روبرو هستیم که فاقد سوابق ارزشمند بوده اند اما با نیل به جایگاه سعی می کنند بزرگ نمایی کنند و دائما خود را در جلسه و فاقد وقت کافی و حضور در دفتر نمایان سازند در عوض میزخدمت های نمادین جهت تهیه عکس و انتشار ایجاد می نمایند.

بصورت کلی با مدیرانی فاقد اطلاعات کافی، پرمدعای خاکی نما که برای مردم وقت ندارند اما برای اظهار نظر در همه امور آمادگی لازم را دارند.

امید آن داریم مسئولین سعی کنند فقط و فقط به رفع مشکلات و موانع مردم بپردازند، چرا که هر میز یک تاریخ انقضا دارد، همانگونه که دولت قبل رفتند شما هم رفتنی هستید پس به جای سهل انگاری در پیگیری مطالبات مردم و طولانی نمودن موضوعات ساده به رفع مشکلات مردم و کارکنان زیر مجموعه مدیران فاقد سابقه و معلومات بپردازید.

شناسه خبر : 11694
تاریخ : 1402/7/21 11:21:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/M7BBJo
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مطالبات #پیگیری #مسؤل #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.