آخرین اخبار
سکوت آیت الله صدیقی شکست: امضای من برای باغ هزار میلیاردی جعل شد
پس از انتشار اسنادی مبنی بر واگذاری باغی به مساحت 4200 متر مربع در منطقه ازگل تهران به نام آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران سکوت خود را شکست و ضمن تائید تخلف، از جعل امضای خود خبر داد.

آیت الله صدیقی در نامه ای به دادستان تهران با اشاره به این اسناد، خواستار بررسی دقیق موضوع و برخورد با متخلفان شد. وی در این نامه تاکید کرد که هیچ گونه اطلاعی از واگذاری این باغ به نام خود نداشته و امضای وی در این اسناد جعلی است.

انتشار این خبر واکنش های مختلفی را در پی داشته است. برخی از کاربران فضای مجازی خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان شده اند. برخی دیگر نیز این موضوع را به عنوان نمونه ای از فساد در نهادهای مذهبی عنوان کرده اند.

هنوز مشخص نیست که چه کسانی پشت سر این جعل امضا و واگذاری باغ هزار میلیاردی قرار دارند. با این حال، آیت الله صدیقی از دادستان تهران خواسته است تا بدون در نظر گرفتن سوابق قضایی و عناوین سیاسی و اجتماعی افراد، به موضوع ورود کرده و ابعاد این تخلف را برای مردم روشن کند.

این اتفاق در حالی رخ داده است که آیت الله صدیقی بارها در خطبه های نماز جمعه به موضوع مبارزه با فساد و عدالت خواهی تاکید کرده است. حال باید منتظر ماند و دید که دستگاه قضایی با این موضوع چگونه برخورد خواهد کرد.

ابعاد این تخلف هنوز به طور کامل مشخص نیست و ممکن است در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

 
شناسه خبر : 14578
تاریخ : 1402/12/27 12:37:53
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/yU9kMT
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #آیت الله صدیقی #سکوت #باغ هزار میلیاردی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.