آخرین اخبار
سید علی حسینی (رئیس کمیته امداد شهرستان دیر) به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد پیامی صادر نمود
به گزارش دریاکنار از بندر دیر؛ سید علی حسینی (رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)) شهرستان دیر در پیامی سالروز تاسیس نهاد انقلابی کمیته امداد را تبریک گفت

 

شرح پیام ایشان بدین مضمون استوار است: 

کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها نهادی است که به فرمان امام، با نام امام و جهت کمک به فقرا و مستمندان تشکیل گردید و سالروز تاسیس این مجموعه یعنی ۱۴ اسفندماه ۱۳۵۷ به عنوان روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شد تا فرصتی مناسب باشد با حس نوع دوستی و مهرورزی، کمک به مستمندان را در بین مردم نهادینه کند. 

سالروز تاسیس این نهاد مقدس، یادآور نیکوکاری و حفظ کرامت و عزت مندی خانواده های امداد، نمایش احسان و نیکوکاری مردم خوب، نیکوکار و نیک اندیش شهرستان دیر و ترویج فرهنگ صدقه، خمس و زکات و تکریم ایتام و تکلیف اجتماعی و شرعی است

تاثیر به سزایی که این نهاد انقلابی جهت کمک به طبقه نیازمند جامعه داشته، می تواند پشتوانه ای مطمئن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد. 

اینجانب وظیفه خود می دانم این روز ارزشمند را به اعضای کمیته امداد در سراسر کشور و همکاران خودم در شهرستان و استان تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدواریم که این روز بزرگ و مهم، فرصتی مناسب جهت ارزیابی اهداف و دستاوردهای گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده ای بهتر باشد. 

از تلاش، پشتکار و صبر شما در ارائه خدمات به نیازمندان تشکر و قدردانی می‌کنم، امیدوارم با همت و همدلی، بتوانیم در راستای اهداف انسان‌دوستانه خود پیشرفت و به رفاه و سلامتی هموطنان عزیزمان کمک کنیم.

در پایان این روز که روز احسان و نیکوکاری است از همه مردمان نیک اندیش استان و شهرستان درخواست می نمایم که بسان همیشه همراه و یاور امداد در این جشن باشند.

شناسه خبر : 14290
تاریخ : 1402/12/13 19:15:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/e9Fvvd
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #کمیته امداد #تبریک #سید علی حسینی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.