گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
شمارش معکوس برای افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی شیلاتی استان بوشهر:
به گزارش دریاکنار؛ عقیل امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر با حسین نامور مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

عقیل امینی با اشاره به اینکه دومین نمایشگاه تخصصی شیلاتی استان بوشهر ۱۹ الی ۲۲ دیماه امسال در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان بوشهر برگزار می شود گفت: نیاز است بمنظور برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه تلاش شود تا هم شرکت کنندگان و هم بازدیدکنندگان رضایت کامل و بهره کافی از برگزاری این نمایشگاه داشته باشند.

عقیل امینی مدیرکل شیلات استان بوشهر به اهمیت و جایگاه برگزاری این نمایشگاه در استان اشاره کرد و افزود این نمایشگاه فرصتی است که شرکت های مختلف بتواند آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌های تکثیر و پرورش آبزیان، فرآوری محصولات شیلاتی، انواع غذاهای دریایی، سایر صنایع وابسته به نمایش بگذارند.

عقیل امینی به تجربه موفق برگزاری نمایشگاه شیلات استان بوشهر در سال گذشته اشاره کرد و افزود خوشبختانه سال گذشته استقبال شرکت کنندگان و هم بازدیدکنندگان از نمایشگاه شیلات بوشهر رضایت بخش بوده است و انتظار است امسال هم این رویداد به بهترین شکل اتفاق بیفتد.

برگزاری جشنواره طبخ آبزیان، جشنواره تقدیر از برگزیدگان شیلاتی ، برگزاری پنل های تخصصی در زمینه های مختلف آبزی پروری در کنار برگزاری این رویداد بزرگ شیلاتی استان از موضوعات مورد تأکید مدیرکل شیلات استان بوشهر بود که در این جلسه به آن اشاره کرد.

حسین نامور مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر در این ملاقات به بیان گزارشی از وضعیت شرکت کنندگان و برنامه های اجرایی در نمایشگاه صنایع شیلاتی بوشهر پرداخت و افزود: خوشبختانه استقبال خوبی برای شرکت در این نمایشگاه شده است و تا به امروز تقریبا تمام غرفه های دو سالن خلیج فارس تکمیل شده است .

وی همچنین تصریح کرد: شرکت کنندگان از استان های مختلف مانند تهران، سمنان، هرمزگان، چهارمحال بختیاری، فارس، یزد، البرز، مشهد، قم، استان مرکزی، خوزستان، مازندران، آذربایجان غربی، اصفهان و بوشهر در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر

 
شناسه خبر : 13046
تاریخ : 1402/10/2 11:36:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qOorur
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #افتتاحیه #دومین نمایشگاه #نمایشگاه تخصصی #شیلات استان بوشهر #نمایشگاه های بین المللی #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.