گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
صنعت خدمات مناسبی به مردم شهرستان عسلویه ارائه نکرده است
فرماندار عسلویه گفت: هر چند اقدامات قابل تحسینی هم در راستای مسئولیت اجتماعی صنایع انجام شده، اما به میزان محدودیت و آلایندگی ایجاد شده در خاک،آب و هوا که به دنبال استقرار صنعت در شهرستان ایجاد شده، خدمات مناسبی به مردم ارائه نشده است. سید علی هاشمی در نشست شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس بیان کرد: با این حال از زمان تغییر مدیریت شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس، اقداماتی صورت گرفت که جرقه امیدی برای ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع در دل مردم منطقه روشن شد. وی با اشاره به گفته رییس شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه مبنی بر اینکه مسئولیت‌های اجتماعی قانون نیست بلکه عرفی و اخلاقی است، اظهار کرد: هر جا که قانون سکوت کرده و موضوعی سبب نارضایتی مردم و جامعه پیرامونی می‌شود، باید شورای تامین شهرستان به عنوان یک مرجع بن بست شکن ورود کند.

هاشمی افزود: با استفاده از پیشنهادات شورای تامین و تعامل شورای راهبردی پتروشیمی‌ها می‌توان موارد مورد نیاز را به تصویب رساند.
فرماندار عسلویه با بیان اینکه تعامل صنعت و مردم دوسویه است، اذعان کرد: امروز مردم عسلویه برای جرعه‌ای آب در رنج هستند، دغدغه خاموشی برق را دارند،محور های مواصلاتی و جاده‌ای نامناسب است و مراکز آموزشی متناسبی ندارد که موجب نارضایتی مردم شده است.

شناسه خبر : 2183
تاریخ : 1401/4/1 13:38:38
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/e20HM8
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فرماندار عسلویه #صنعت #پتروشیمی‌

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.