آخرین اخبار
ضد حمله گردان های تانک اوکراینی دفع شد
سخنگوی وزارت دفاع روسیه با اشاره به اینکه بیش از یکصد نفر از نیروهای اوکراینی در جریان این نبرد کشته شدند

نیروهای روسیه حمله گسترده تانک‌های ارتش اوکراین را دفع کردند

 

 

 

به گزارش دریاکنار: 

سخنگوی وزارت دفاع روسیه با اشاره به اینکه بیش از یکصد نفر از نیروهای اوکراینی در جریان این نبرد کشته شدند، افزود: نیروهای روسی در این نبرد، ۲۲ تانک، ۱۰ نفربر زرهی و یک خودروی زرهی رزمی اوکراین را منهدم کرده و موفق به حفظ مواضع خود شدند.

 

کوناشنکوف توضیح داد: نیروهای اوکراینی از صبح چهارشنبه عملیات تهاجمی گسترده‌ای را در منطقه اورخوف در زاپوریژیا توسط سه گردان تقویت شده توسط تانک انجام دادند که تمامی حملات ارتش اوکراین با اقدامات دفاعی نیروهای روسی مستقر در این منطقه دفع شد.

 

وی افزود: حمله دیگری از سوی نیروهای اوکراینی در محور جنوب دونتسک به سمت شهرک نیکواسکویه در منطقه زاپوریژیا با اقدامات دفاعی نیروهای روسیه با شکست مواجه شد.

 

سخنگوی وزارت دفاع روسیه یادآور شد: نیروهای روسیه همچنین یک گروه شناسایی و خرابکاری اوکراینی را در نزدیکی شهرک لوگوفسکویه در منطقه زاپوریژیا ردیابی و نابود کردند.

 

 

 

شناسه خبر : 9833
تاریخ : 1402/5/5 09:22:41
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/g9Tukw
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #جنگ روسیه و اوکراین #وزارت دفاع روسیه #ضد حملات ارتش اوکراین #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.