گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ضرورت ثبت اطلاعات واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی استان بوشهر در سامانه جامع تجارت
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهرگفت : واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی استان ملزم به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت به آدرس www.ntsw.ir می باشند.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر؛ ابوالقاسم محمد زاده افزود : طبق اعلام وزارت صمت مبنی بر ضروری بودن ثبت نام در سامانه جامع تجارت، امکان خرید مواد اولیه و فروش محصولات از طریق سامانه جامع تجارت فراهم گردیده است .

محمد زاده اعلام کرد : بر اساس اولویت های اعلام شده و تکالیف مورد انتظار واحدهای تولیدی پس از ثبت نام و دریافت نقش ، تعریف و دریافت شناسه کالای تولیدی ، اعلام قیمت تولید کننده و وارد کننده در سامانه جامع ،اعلام آمار تولید و اعلام موجودی انبار در سامانه جامع تجارت عنوان شده است، وی با اشاره به اهمیت این موضوع اظهار داشتند : از ابتدای آبان‌ماه سالجاری با واحد‌های مشمول که تاکنون از طریق سامانه جامع تجارت نام‌نویسی نکرده‌اند برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: به دلیل اهمیت ثبت اطلاعات واحد‌ها در سامانه مربوطه ، ارائه همه خدمات اداره کل صمت استان بوشهر به واحد‌های صنعتی منوط به اقدام واحد‌ها نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت ایران می باشد که از این رو واحد‌های صنعتی می بایست در اسرع وقت نسبت به ورود به سامانه جامع تجارت و تعیین کد نقش و شناسه کالا و قیمت‌گذاری، درج قیمت و اظهار تولیدات اقدام کنند.

معاون اداه کل صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر یادآور شد: سامانه جامع تجارت (سامانه یکپارچه‌سازی و نظارت بر فرآیند تجارت) با هدف یکپارچه‌سازی فرآیند تجاری، ایجاد شفافیت و نظارت بر زنجیره کلان صادرات و واردات کالا درکشور راه‌اندازی شده است و با استفاده از این سامانه، انجام مبادلات تجاری به سمت مبادی قانونی هدایت خواهد شد و قاچاق کاهش می‌یابد .

شناسه خبر : 3896
تاریخ : 1401/8/10 11:23:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/bMfAot
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #ضرورت #معاون #امور بازرگانی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.