گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
طرح‌های آبخیزداری در استان بوشهر توسعه می‌یابد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته حمایت ویژه‌ای از طرح‌های آبخیزداری در استان بوشهر صورت می‌گیرد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  روابط عمومی استانداری بوشهر، اکبر پورات در مراسم معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های گسترده‌ای به منظور حفاظت و حراست از منابع طبیعی در استان بوشهر صورت گرفته و این موضوع را از اولویت‌های استان می‌دانیم.

وی با اشاره به اینکه حفظ و توسعه منابع یک وظیفه عمومی است خاطرنشان کرد: حفاظت از منابع طبیعی، مراتع، توسعه زیرساخت‌ها و اجرا طرح‌های آبخیزداری از اولویت‌ها محسوب می‌شود که جذب اعتبارات ملی مورد تأکید است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات بیش از چهار سال غلامرضا منتظری مدیرکل قبلی منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر برای عبدالحسین گرشاسبی مدیرکل جدید این حوزه آرزوی موفقیت کرد.

پورات با بیان اینکه غلامرضا منتظری با سابقه ۳۳ ساله خدمات مهم و قابل توجهی داشته است اظهار داشت: از سال ۱۳۹۷ پست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر به غلامرضا منتظری واگذار شد و در این مدت خدمات قابل توجهی داشته است.

وی عبدالحسین گرشاسبی را از نیروهای مجموعه وزارت جهاد کشاورزی استان بوشهر دانست و بیان کرد: این اداره کل نقش مهمی در حفظ بیت‌المال اراضی ملی، مراتع، جنگل‌ها و اجرا طرح‌های آبخیزداری دارد.

در این نشست ضمن معرفی عبدالحسین گرشاسبی به عنوان مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از خدمات غلامرضا منتظری که به فیض بازنشستگی نائل آمده است قدردانی شد.

شناسه خبر : 3320
تاریخ : 1401/6/20 12:38:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/gJQrfA
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی #طرح‌های آبخیزداری #اکبر پورات #عبدالحسین گرشاسبی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.