گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
دکتر علی درویشی بعنوان مدیرکل دفتر پژوهش مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری کشور منصوب شد
دکتر سید مهدی پاک ذات؛ رئیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری کشور، طی حکمی دکتر علی درویشی را که پیش از این سرپرست گروه علمی نظام های نوین برنامه ریزی، بودجه ریزی و مدل سازی بود به سمت مدیرکل دفتر پژوهش مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری کشور منصوب کرد.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری، دکتر سید مهدی پاک ذات؛ رئیس مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری طی احکامی جداگانه، دکتر علی درویشی را به عنوان مدیرکل دفتر پژوهش مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری کشور  منصوب و آقای سعید غلامی نتاج امیری را که بیش از5 سال عهده دار ریاست این دفتر بود به سمت مشاور پژوهشی مرکز منصوب کرد.

در این نشست تودیع و معارفه، دکتر پاک ذات ضمن بیان اهمیت موضوع پژوهش در مرکز گفت: با توجه به شناخت خوب دکتر درویشی از سازمان برنامه و بودجه، پژوهش های مرکز به شکل شایسته تری بتواند در خدمت رفع نیازهای سازمان برنامه قرار گیرد.

پاک ذات ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های غلامی در خصوص فعالیت های به عمل آمده در دوره مسئولیت ایشان گفت: امیدوارم تلاش های جناب آقای غلامی کماکان در خدمت توسعه کشور قرار گیرد.

لازم به ذکر است این مراسم روز یکشنبه 27 فروردین ماه سال جاری برگزار شد.

شناسه خبر : 8135
تاریخ : 1402/2/30 18:34:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/OBPZxP
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نشریه دریاکنار #دکتر درویشی #علی درویشی #برنامه و بودجه

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.