آخرین اخبار
طنز ایران در آینده است؛ ایران در پیشتازی: آینده روشن ایران در مجمع سازمان ملل
هم چنان که جناب دکتر رئیسی رئیس جمهور محبوب و مقبول ایران در مجمع سازمان ملل فرمودند غرب در گذشته است و ایران در آینده قرار دارد؛

هر عاقل بالغ منصف مدققی به دلایل مختلف چنین ادعایی را تایید می کند زیرا دانشگاههای ایران با اساتید همه فن حریفی مثل حدادیان، الله کرم و رائفی پور سرعت علم در آن بالاتر از آمریکای خون خوار جهان خواری است که استادان دانشگاهش فیلسوفان کم خردی چون مایکل جی سندل و نوبل گرفتگان خرفتی چون میلگرام و ویلسون هستند.
ایران در آینده است زیرا سرعت قطار هایش در نهایت به ١٣٠ کیلومتر در ساعت می رسد و ژاپن به ۵٠٠ کیلومتر در ساعت و چنین قطاری امنیت جانی برای مسافران ندارد اما در قطارهای ایرانی، مسافر با امنیت خاطر ساعات زیادی در قطار می نشیند، می خوابد، می خورد و از طبیعت لذت می برد.
در ایران میانگین سن ناوگان هوایی ایران حدود ٢٠سال و در قطر ۵سال است، لذا سفر با هواپیمای فرسوده ایرانی انسان را به خدا نزدیک تر می کند و مسافران در حالت تعبد و تضرع مسافرت می کنند.
در نظام آموزش و پرورش معلمان اروپایی هر سه ماه یک بار به روز می شوند و معلمان ایرانی از دانش آموزان عقب ترند و این به خلاقیت و اراده بیشتر یادگیری دانش آموزان در زایش علم و فناوری کمک می کند.
در اروپا ورزشکاران متکی به امکانات هستند و ورزشکاران ایرانی متکی به خلاقیت فردی  و این باعث می شود در زمین های ناهموار  و چمن نامرغوب مثل استادیوم آزادی مهارت های فردی شان بیشتر گل می کند و در باشگاه‌های مهم اروپایی بازی  کنند.
دانش آموزان و دانشجویان ایرانی در هر دقیقه ١۵٠ کلمه را می خوانند و دانش آموزان و دانشجویان دانمارک ١٢٠٠کلمه در هر دقیقه را می خوانند و این امر موجب می شود محصل ایرانی که با سرعت کمتری می خواند تمرکز بیشتری داشته باشد و میزان یادگیری اش بالاتر باشد.
بر خلاف مردم فنلاند که روزانه حدود ۴۴ دقیقه در روز مطالعه می کنند مردم ایران که ذاتا عالم دهرند و معتقدند تجربه مافوق علم است، روزانه دو دقیقه بیشتر وقتشان به کتابخوانی هدر نمی دهند.
سرعت اینترنت در سنگاپور ٢١۴ مگابایت در ثانیه و سرعت اینترنت در ایران ١١ مگابایت در ثانیه همراه با فیلتر شبکه های مضر اجتماعی است واین کمک مهمی به مردم ایران می کند تا به مهمانی و گردش بروند، جسم و چشمشان تنبل نشود و ستون فقراتشان آسیب نبیند.
در هلند میانگین حقوق با ۴٠ ساعت کار در هفته ۵۶ هزار یورو و در ایران متوسط حقوق یک کارمند با ۴٨ ساعت کار ١۵٠ یورو است واین حقوق کم عامل مهمی است تا کارمند ایرانی تجمل گرا نباشد و از غذاها و تفریحات ناسالم خودداری نماید.
از همه چیز مهم تر مسوولین غربی به دلیل ضریب هوشی پایین هر پایه تحصیلی را در یک سال طی می کنند ولی مسوولین ایرانی به علت ضریب هوشی بالا پس از کسب مدرک پنجم ابتدایی جهشی و پرشی مدرک دکترا را کسب می کنند.

استاد حمید زارعی
(منتقد و شاعرِ بوشهری)

شناسه خبر : 11226
تاریخ : 1402/7/1 17:08:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fZubEU
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #طنز #ایران #رئیس جمهور #سازمان ملل #نشریه دریاکنار

نظرات

2
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • علی
    7 ماه قبل

    باسلام. متاسفانه بعضی ها توفیقات رئیس جمهور محترم در طول این دو سال بلاخص در سازمان ملل، شانگهای، بریکس و زیر ساخت های داخل نمی بینن و در طول ۸سال فقط تحقیر شدیم و همه چیز به برجام گره زدن و در نهایت هیچ فقط همین یک کلمه تحویل ملت دادن.

  • حسن عبداللهی
    7 ماه قبل

    یک خط طنز فاخر از دهها مقاله ی جدی تأثیر گذار تر است .