آخرین اخبار
ظاهری خوب و باطنی معیوب
با روی کار آمدن دولت های جدید و تغییر و تحولات در عرصه های مدیریتی، ذهنیت همگان به سمت و سوی پیشرفت حداقلی رهنمون می گردد.

علی الرغم اظهارنظرهایی که در اوایل ظهور و بروز مسئولین دولت جدید در استان بوشهر مبنی بر *آش همان آش و کاسه همان کاسه بودن* در سطح جامعه متبلور می گشت اما برخی نیم نگاهی به بهبود مشکلات مردم داشتند، هر چند بر زبان نمی آوردند اما در اعماق وجود خود *کور سویی از امید* مشاهده می کردند اما ناگزیر به تبعیت از گذر زمان بودند تا نتایج این فرآیند را مشاهده نمایند.

 

حال که قریب دو سال از روی کار آمدن دولت انقلابی در استان بوشهر می گذرد نه تنها شرایط به وضعیت مطلوبی رهنمون نگشته اند بلکه در بسیاری از موارد شرایط در حالتی بحرانی قرار گرفته اند، به عبارتی ساده تر *ظاهری خوب و باطنی معیوب* مهیا گشته است.

 

- استاندار بوشهر در محفلهای عمومی و خصوصی در خصوص بکارگیری نخبگان مثلا پافشاری می نماید اما در عمل نه خود و نه مخاطبینش بدان پایبند نمی باشند.

 

- مدیریت ارشد استان از انقلابی بودن و در میان مردم واقع شدن سخن می گوید، اما در عمل چیزی که مشاهده می شود ایجاد موانع متعدد و پیشرفته فیزیکی پیش روی مراجعین به ادارات و سازمانها است.

 

- محمدی زاده نشستن پای درد و دل مردم در جلسات رو دررو را فصل الخطاب قرار می دهند، اما تماس گیرندگان با 111 جهت ملاقات با ایشان با این گفتمان روبرو می شوند که: استاندار گفته درخصوص اشتغال ملاقات نمی پذیرم.

 

- مدیران کلان استانی از برتری خود در حوزه اشتغال می گویند، اما جوانان بسیار با تحصیلات عالیه را می بینیم که برای پیدا نمودن شغل سرخورده شده اند وقتی که با مسئولینی چون فرماندار دشتستان در میان می گذارند، ایشان مشاغل خانگی چون: تهیه ترشی و مربا در منزل را به ایشان پیشنهاد می کند.

 

- استاندار قصه ما *هجوم سرمایه گذاران به استان بوشهر و بهبود شرایط اقتصادی را فریاد می زند* اما در عمل می بینیم فلان شهرداری راه ورودی به ساحل را بسته و از مردم پول می گیرد .

 

- حوزه جوانان را شکوفا می پندارند اما در عمل می بینیم استان بوشهر در حوزه جوانان یکی مانده به آخر شده است و کسی هم پاسخگو نیست.

 

- برای اداره کلی با جوان ترین مخاطبین؛ مدیرکلی با قریب 37 سال سابقه یا به عبارت ساده تر بازنشسته انتخاب نموده اند و دم از جوان گرایی می زنند.

 

- ورزش استان را که نگو، وضعیت شاهین بوشهر، ایران جوان، پارس جنوبی جم و غیره که بر همگان مشهود می باشد.

 

- پاسخگویی به مراجعین در ادارات و سازمانها که با جلسات بی هدف مورد اطاله واقع گشته، جالب اینجاست از پایین مرتبه تا بالاترین جایگاه یک اداره همواره جلسه دارند.

 

- کارمندانی سرخورده از مدیرانی فاقد اطلاعات لازم، راندمان ویژه این مجموعه حاکم بر استان می باشد .

 

آری اینها نمونه هایی از عملکرد این مجموعه می باشد که مطمئنا اگر بهبود شرایط واقعی را در دستور کار قرار ندهند موجبات اتفاقاتی نامطلوب تر را فراهم می آورد

شناسه خبر : 8742
تاریخ : 1402/3/21 08:05:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/aMpyrd
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

اخبار مرتبط

نظرات

3
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • سراجی
    10 ماه قبل

    در هرمزگان هم دست کمی از بوشهر ندارد

  • سراجی
    10 ماه قبل

    در هرمزگان هم دست کمی از بوشهر ندارد

  • سراجی
    10 ماه قبل

    در هرمزگان هم دست کمی از بوشهر ندارد