گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
عادل فردوسی‌پور: در مورد رفتن از ایران پیشنهادهای اغواکننده‌ای داشته‌ام / یک روز بعد از نطق انتقادی‌ام در جشنواره سیما، گفتند «نود» تعطیل شده؛ گفتم حداقل بگذارید خداحافظی کنم؛ گفتند نه
اولین توضیح عادل فردوسی‌پور پس از ۴ سال درباره تعطیلی برنامه ۹۰ ، گزارش بازی پرسپولیس، پیشنهادهای اغواکننده‌ برای مهاجرت

عادل فردوسی پور گفت: شنبه ۲۴ اسفند دفاعیه دکتری را انجام دادم و خوشحال و خندان رفتم. مهمان برنامه آخر سال ما مهران مدیری بود و هفته قبل آن هم جشنواره برنامه‌های سیما بود که داوران آن مدیران رده‌بالای صداوسیما بودند.

خیلی برنامه‌های کلاس A هم قرار داشتند. یک بخش نظرخواهی مردمی بود و نود با اختلاف زیاد اول شد. بخش رای مدیران رده‌بالای سازمان هم بین تمام برنامه‌ها نود را انتخاب کردند و من دو جایزه گرفتم که آنجا یک نطق انتقادی هم داشتم.

روز یکشنبه به شبکه سه رفتم و جلسه گذاشتیم. همان جا گفتند نود تعطیل شده و فردا برنامه نداری. گفتم خب حداقل بگذارید من خداحافظی کنم که گفتند نه!

شناسه خبر : 10000
تاریخ : 1402/5/12 08:08:13
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0oh0yy
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #عادل فردوسی‌پور #ایران #برنامه ۹۰ #اغواکننده‌

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.