آخرین اخبار
عفاف و حجاب و پوشش نماد واقعی جمهوری و انقلاب اسلامی است
استاندار بوشهر، عفاف و حجاب و پوشش را نماد واقعی جمهوری و انقلاب اسلامی دانست و گفت: ترویج بدحجابی و هنجارشکنی در عرصه عفاف و حجاب از اهداف دشمنان است.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در آیین عرضه نمایشگاه تولیدکنندگان پوشاک در حوزه عفاف و حجاب با بیان اینکه دشمن امروزی بر روی 2 موضوع اقتصادی و فرهنگی وارد عرصه شده است اظهار داشت: دشمن جنگ همه جانبه علیه انقلاب و مردم ایران برنامه‌ریزی کرده زیرا متوجه شده که چنین اقداماتی روی زندگی مردم تاثیرگذار است و می‌خواهد به مردم تفهیم کند که نظام روی حل مسائل شما مشکل دارد و نمی‌تواند تأمین کننده مطالبات شما باشد.

وی ادامه داد: برای همین نمی‌گذارند نفت صادر شود و روی ارز تاثیر می‌گذارند و می‌خواهند دست مسئولان را در ارائه خدمات به روی مردم ببندد.

محمدی‌زاده تأکید کرد: حوزه جنگ فرهنگی نیز به موازات همین برنامه‌ریزی دشمنان انقلاب پیش می‌روند زیرا دشمنان، اسلام و انقلاب در حوزه فرهنگ و اقتصاد رصد می‌کنند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: دشمن در داخل کشور قرارگاه‌های مختلفی همانند سلطنت‌طلب‌ها، خائنین به نظام و دیگر دشمنان دارند که برنامه‌ریزی و مطالعه می‌کنند که جامعه اسلامی کجا مشکل دارد و در همان جای مشخص و شناسایی شده برنامه‌ریزی می‌شود.

وی باتأکید به این موضوع که دشمنان اسلام و انقلاب جمهوری اسلامی با شناسایی نقاط قوت و ضعف قصد آسیب رساندن به جامعه را دارند خاطر نشان کرد: عفاف و حجاب و پوشش، نماد واقعی جمهوری و انقلاب اسلامی است .
استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی، دستگاه‌های مختلفی را فعال و یک عده از افراد را در داخل کشور اجیر می‌کنند که بدحجابی را ترویج کنند و برای تقویت این فرهنگ، هنجارشکنی در عرصه عفاف و حجاب رواج می‌دهند.

محمدی‌زاده تأکید کرد: امروز کار شما صنعت‌گران و تولیدکنندگان به مثابه جهاد رزمندگان در عرصه جنگ است و همانگونه که رزمندگان و جهادگران در میادین جنگ از آب و خاک و ناموس کشور صیانت کردند شما هم همین وظیفه دارید.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان عرصه پوشاک و لباس ایرانی برای پاسداشت خون شهدا و صیانت از این حریم و ناموس زنان و مردان جامعه اسلامی قدر فرصت پیش آمده را بدانید و مطمئن باشید در این مسیر خداوند متعال پشتیبان شما است و شاید امروز تعداد شما کم باشد ولی خداوند مشکلات مجاهدان راه خدا را حل می‌کند و ما هم به قدر بضاعت حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

قرارگاه عملیاتی عفاف و حجاب در استان تشکیل می‌شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر هم گفت: پیرو دستور وزیر کشور قرارگاه عملیاتی عفاف و حجاب در استان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و استاندار محترم تشکیل می‌شود.

سید عباس موسوی‌نژاد عنوان کرد: از هفته آینده دستگاه‌های متولی امر برای بررسی و ارزیابی وضعیت عملکردشان فراخوانده شده و گزارشات آنان به‌صورت نامحسوس مورد رصد قرار خواهد گرفت.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه عفاف حجاب در تیرماه پیش‌بینی شده که وظایف همه دستگاه‌ها در اجرا این برنامه به‌زودی ابلاغ می‌شود.

 

شناسه خبر : 2209
تاریخ : 1401/4/5 12:38:05
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/u8JoQ3
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اخبار استانداری #احمد محمدی زاده #استاندار بوشهر #عفاف و حجاب

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.