گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
عكس هاي مربي فني و حرفه اي بوشهر در نمايشگاه بين المللي به نمايش درآمد
آثار عكاسي محمد يوسفي مربي آموزش فني و حرفه اي بوشهر و مدير آموزشگاه آزاد فرتورگران در نمايشگاه مجازي عكس محرم بر روي سايتhttps://islamglory.com قرار گرفت .

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر ، ابراهيم حسيني ،اظهار كرد: این نمایشگاه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته روز ساخته شده و به مخاطبین این امکان را میدهد که ضمن قدم زدن در فضای نمایشگاه ، آثار هنری مورد علاقه خود را از نزدیک و با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنند.
وي افزود: اين نمايشگاه  به آثار هنرمندان با سابقه و مطرح کشور نظیر جناب آقای اباصلت بیات، امیرعلی جوادیان و محمد یوسفی از مربيان آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر مزین گشته است.
حسيني بيان داشت: این نمایشگاه با موضوع روایتی از عزاداری محرم با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر دینی با استفاده از زبان هنر در بخش‌ عکاسی با دوربین حرفه‌ای برگزار شده است.
مسئول روابط عمومي آموزش فني و حرفه اي بوشهر تصريح كرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی نگارخانه‌های کشور، برگزاری نمایشگاه‌های مجازی می‌تواند جایگزین خوبی برای ادامه روند برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری در میان هنرمندان باشد؛ بنابراین این نمايشگاه با همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به مناسبت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان امام حسين (ع) برگزار شده است.
شايان ذكر است علاقه مندان جهت بازديد از اين نمايشگاه مي توانند از طريق لینک ورود به گالری:
https://islamglory.com/Muharram-Gallery     اقدام كنند.

شناسه خبر : 786
تاریخ : 1400/5/24 09:42:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/S5Sock
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.