آخرین اخبار
علت حادثه آتش سوزی در اسکه نخل تقی در دست بررسی است
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریایی استان بوشهر گفت: علت حادثه آتش سوزی برای چهار فروند موتورلنج در اسکله نخل تقی شهرستان عسلویه در دست بررسی است.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، حجت خسروی در تشریح این خبر اظهار کرد: پیرو تماس با مرکز فرعی  جستجو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر آتش سوزی چهار فروند موتورلنج در اسکله نخل تقی در ساعت 2 و 35 دقیقه شناور ناجی ۲۰ ساعت 03:00 به محل وقوع حادثه رسید.

وی بیان کرد: براساس گزارش‌ دریافتی چهار فروند موتورلنج توسط قایق های محلی از سایر موتورلنج جدا شده و عملیات اطفاء آغاز شد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین در همان ساعت تعداد چهار فروند خودروی آتشنشانی به موقعیت اعزام و عملیات اطفاء از طریق خشکی نیز آغاز شد.

خسروی ادامه داد: در ساعت 07:00 پس از چهار ساعت تلاش گسترده با حضور شناور ناجی و چهار خودروی آتش نشان پایان عملیات اطفا اعلام شد.

وی افزود: در این حادثه به دلیل حجم بالای شعله های آتش چهار فروند لنج به طور کامل سوخت که علت وقوع این حادثه همچنان در دست بررسی است.

شناسه خبر : 7095
تاریخ : 1402/1/27 10:58:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/e27XDb
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #ایمنی و حفاظت #دریایی #بنادر #حادثه #آتش سوزی #فروند #اسکله #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.