آخرین اخبار
غلامحسین ستوده‌خو معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی شد
امروز با صدور حکمی از سوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، غلامحسین ستوده‌خو به عنوان معاون بیمه‌ای این سازمان منصوب شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی سازمان تامین و اجتماعی،  متن حکم انتصاب غلامحسین ستوده‌خو به سمت معاون بیمه‌ای سازمان اجتماعی به این شرح است:

جناب آقای غلامحسین ستوده‌خو

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم، ازجمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانونمداری در انجام وظایف سازمانی و تحقق مأموریت‌ها به شرح ذیل همت گمارید:

راهبری و ایفای تعهدات قانونی مرتبط با خدمات بیمه‌ای موضوع مواد (۳) و (۲۸) قانون تأمین‌اجتماعی، سازماندهی و ساماندهی ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران، شناسایی بیمه‌شدگان جدید، وصول حق بیمه، پیگیری وصول مطالبات، تعمیم و گسترش پوشش بیمه‌ای موضوع ماده یک قانون تأمین‌اجتماعی و سایر قوانین موضوعی مرتبط با آن حوزه.

تدوین و اجرای خط‌مشی و برنامه‌های سازمان در زمینه امور بیمه‌ای در چارچوب راهبردهای کلان سازمان و قوانین و مقررات و مصوبات مربوطه.

راهبری فعالیت‌های مربوط به بررسی و اجرای مصوبات مربوط به تعیین دستمزد مقطوع موضوع ماده (۳۵) قانون تأمین‌اجتماعی و در صورت لزوم بازنگری آنها.

راهبری و نظارت امور مربوط به حسن اجرای ارائه تعهدات بیمه‌ای موضوع بندهای "ج"، "د"، "ه"، "و" ماده (۳) قانون تأمین‌اجتماعی و فعالیت‌های برون‌سپاری شده در سطح واحدهای ستادی و اجرایی.

هماهنگی بخشی و بین‌بخشی و نظارت عالی در جهت تحقق منابع و مصارف بیمه‌ای مصوب سالانه سازمان و انجام اقدامات پیشگیرانه در زمینه کاهش وصولی و افزایش مصارف.

راهبری امور مربوط به مطالعه و پیشنهاد افزایش سالانه مبلغ مستمری‌ها متناسب با افزایش هزینه‌های زندگی در چارچوب قوانین موضوعه و منابع سازمان.

راهبری و نظار ت عالی بر امور مربوط به مطالعه و ارائه برنامه‌های مربوط به نحوه وصول حق‌بیمه و چگونگی وضع وصولی و نحوه اجرای مقررات مربوطه.

تلاش در راستای استقرار نظام تأمین‌اجتماعی به‌صورت جامع، یکپارچه، شفاف، کارآمد، فراگیر و چندلایه.

تلاش در جهت استقرار سازوکار تخصصی و فرابخشی به‌منظور لایه‌بندی و سطح‌بندی خدمات، ایجاد وحدت رویه، شکل‌دهی پایگاه اطلاعات و توسعه ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری و برخط و تحقق تأمین‌اجتماعی هوشمند.

اجرای قوانین، مقررات در راستای دسترسی آحاد جامه به خدمات تأمین‌اجتماعی

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

 

میرهاشم موسوی

شناسه خبر : 4421
تاریخ : 1401/9/17 16:58:58
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/0cCRFu
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #معاون #سازمان تامین اجتماعی #غلامحسین ستوده خو #نشریه دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • ستوده
    1 سال قبل

    مورخ ۱۴۰۲.۰۲.۱۳ آقای ستوده خو برکنار شدند