آخرین اخبار
فرآورش بیش از 221 هزار و 171 میلیون مترمکعب گاز در مجتمع گاز پارس جنوبی
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که در سال 1401 با تکیه بر توان و دانش جوانان ایرانی بیش از 221 هزار و 171 میلیون مترمکعب گاز در این مجموعه فرآورش شده است.

احمد باهوش، رشد تولید را با عنایت به نام‌گذاری سال نو از سوی رهبر معظم انقلاب، مهم‌ترین هدف پالایشگاه‌های سیزده‌گانه این مجموعه در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه نقشه راه در سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان " مهار تورم و رشد تولید" مشخص شده است، به لطف پرورگار و با همت و تلاش جوانان باتجربه، نوآور و کارآمد این مجموعه بسیار ارزشمند کشور برای افزایش تولید گاز و محصولات جانبی حرکت خواهیم کرد.

وی در ادامه به فرآورش گاز در سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در سال گذشته اشاره نمود و افزود: در سایه کار گروهی و تکیه بر توان داخل، پارسال بیش از 221 هزار و 171 میلیون مترمکعب گاز در سطح مجتمع فرآورش شده و امید داریم امسال هم با انجام اقدام‌های لازم و انجام عملیات تعمیرات اساسی دقیق و منظم شرایط را برای تأمین گاز مورد نیاز بخش خانگی و صنعتی کشور فراهم کنیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: جوانان خلاق و نوآور مجتمع گاز پارس جنوبی همواره در کسب دستاوردهای مهم در سال‌های اخیر خوش درخشیده‌اند و توانسته‌اند با اقدامات مهم و راهبردی روزانه بیش از570 میلیون متر مکعب گاز در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه تولید نمایند و سهم 75 درصدی در تامین سبد انرژی کشور داشته باشند. 

وی افزود: پارسال با اقدام‌های شاخص، نوآورانه و دانش بومی مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از 190 هزار و 509 میلیون مترمکعب گاز شیرین به خطوط سراسری کشور تزریق شد و این حجم تولید رشد 3 درصدی نسبت به سال 1400 داشته است و امیدواریم امسال نیز با مرتفع نمودن کالاهای اساسی و با تکیه بر توان داخل این رقم افزایش قابل توجهی داشته باشد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه مأموریت اصلی این مجتمع، ارزش‌آفرینی حداکثری از منابع گازی منطقه است، اظهار کرد: کارکنان تلاشگر و متخصص مجتمع با پایبندی به ارزش‌های سازمانی، گام‌های بلندی همسو با این موضوع برداشتند و با مسئولیت‌پذیری در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و محیط‌ زیستی، با دستاوردهای درخشان و ارزشمند، به توانمندسازی سرمایه‌های انسانی و اشتغال جوانان، اهتمام ورزیده و با خودباوری و خوداتکایی، پیشگام در تولید پایدار گاز بوده و به برداشت پایدار از منابع همت گماشته‌اند.

شناسه خبر : 6665
تاریخ : 1402/1/14 17:45:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Olfgva
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #احمد باهوش #گاز #مجتمع گاز پارس جنوبی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.