گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فرایند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید شتاب می‌گیرد/ شرکت عمران شهرهای جدید نگاه صرف به احداث مسکن ندارد
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور گفت: بالاترین و مهم‌ترین هدف دولت انقلابی و مردمی امیدآفرینی به کشور است که در این مسیر باید در اجرا نهضت ملی مسکن شتاب بخشی لازم محقق شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید روز پنجشنبه در دیدار با امام جمعه شهر جدید عالیشهر با گرامیداشت پنج مردادماه سالروز اقامت اولین نماز جمعه در کشور، اظهار کرد: کیفیت، هویت مسکن (معماری بر اساس الگوی ایران اسلامی) در کنار مدیریت هزینه تمام شده مسکن برای کاهش پرداختی از جیب مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: شرکت عمران شهرهای جدید تنها هدف مسکن سازی ندارد چراکه اعتقاد به شهرسازی و تامین نیازهای شهروندان باشد.

جعفری ادامه داد: در این زمینه امروز مجتمع فرهنگی آفتاب، بیمارستان سردار سلیمانی و استخر شهدای غواص عالیشهر نیز مورد بازدید قرار گرفتند که در بخش استخر مقرر شده از محل بودجه فرهنگی خرید تضمینی بلیط استخر داشته باشیم و بلیط آن در اختیار بخش‌های مختلف شهری گذاشته شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید افزود: در ارتباط با مرکز فرهنگی باید توسعه فعالیتها محقق شود که در این زمینه باید تدابیر لازم تامین شود.

جعفری بیان کرد: برای بیمارستان محلی عالیشهر نیز امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شرایط برای بهره‌برداری آن فراهم شود که در این زمینه تعامل لازم با پیمانکار صورت گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: برای مدرسه در حال احداث نیز در گفت و گو با پیمانکار مقرر شد این پروژه تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید به افتتاح برسد.

جعفری ادامه داد: وضعیت فاضلاب نیز شرایط مناسبی ندارد که باید در کوتاه‌ترین زمان این مهم در دستور کار قرار گیرد و حتی شده با یک تصفیه خانه محلی نسبت به ساماندهی فاضلاب شهر جدید عالیشهر اقدام شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: ناوگان حمل و نقل دغدغه خود شرکت عمران شهرهای جدید نیز بوده و با استفاده از ظرفیت این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

جعفری اظهار کرد: اقدامات و خدمات رسانی به مردم باید به نحوی باشد که مردم شیرینی حضور یک دولت و مجموعه انقلابی از جمله مجلس، امامان جمعه و خادمان مردم را حس کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: مسئولان امروز به عنوان خادمان مردم باید هم افزایی داشته باشند و همچنین در تحقق شعار سال رهبر انقلاب باید این مهم در بخش‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

جعفری گفت: با روحیه و جهادی انقلابی باید برای رشد، تحول و توسعه شهرهای جدید و بویژه عالیشهر تلاش شود تا بتوانیم امانتدار باشیم.

وی اظهار کرد: با اهتمام و عزم لازم باید تا رسیدن به سرمنزل مقصود تلاش کرد و راه تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم آورد.

شناسه خبر : 2626
تاریخ : 1401/5/7 09:55:57
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/oTju5e
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی #شهر جدید عالیشهر #نهضت ملی مسکن #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.